דלק מוטורס פרסמה קריאה לתיקון לדגמי מאזדה 6 החדשה עם מנוע 2.5 ליטר
במסגרת קריאה לתיקון (ריקול) שהוציאה חברת מאזדה בכלל שווקיה, הוציאה דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, קריאה לתיקון ל- 184 בעלי מאזדה 6 החדשה המצויידת במנוע 2.5 ליטר בלבד ואשר יוצרה עד לתחילת חודש מרס 2013 בשל כשל אפשרי בממיר המתח במערכת ה- i-Eloop המותקנת אך ורק בדגמים המצוידים במנוע זה.
מאזדה 6 החדשה
מערכת ה- i-Eloop קולטת את האנרגיה הקינטית הנוצרת בזמן בלימת הרכב והופכת אותה לחשמל בו נעשה שימוש להפעלת רכיבים שונים של הרכב ובכך תורמת להקטנת תצרוכת הדלק של הרכב. תפקיד ממיר המתח במערכת ה-i-Eloop, בו נתגלתה האפשרות לכשל אפשרי, היא להמיר את המתח שנוצר למתח בעוצמה של V12.
מאזדה 6 החדשה נחתה בישראל בסוף שנת 2012 ורכבים ראשונים נמסרו ללקוחות החל בינואר 2013. מאזדה 6 החדשה משווקת בישראל בשתי תצורות מרכב - סדאן וסטיישן ועם שני מנועים - האחד 2.0 ליטר והאחר 2.5 ליטר, שניהם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים.
לקוחות שרכשו את דגמי המאזדה 6 החדשה עם מנוע 2.5 ליטר המבקשים לבדוק אם רכבם נכלל בקריאה לתיקון יכולים לעשות כן באתר הבית של מאזדה בישראל על ידי הקלדת מספר הרישוי של רכבם. חשוב לציין שעפ"י תקנות משרד התחבורה, עם קבלת קריאה לתיקון מחוייב בעל הרכב לבצע את הבדיקה אחרת לא יחודש רישיון הרכב בעת המבחן השנתי.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.