חברת יפנאוטו יבואנית סובארו לישראל יוצאת במבצע השקה לסובארו אימפרזה החדשה
סובארו אימפרזה החדשה הושקה בישראל לפני כשבוע וחצי וכעת יוצאת יפנאוטו יבואנית סובארו לישראל במבצע השקה במסגרתו ייהנו הרוכשים ממספר הטבות: טרייד אין במחיר מחירון לכל סוגי הרכב, בכפוף לתקנון חברת טרייד מוביל הטרייד אין הרשמי של סובארו, מימון ללא ריבית והצמדה עם תקופת החזר של 36 חודשים המותנה בתשלום מקדמה בסך 20,000 ₪ ומערכת מולטימדיה + GPS במתנה.
לפרטים נוספים או תיאום נסיעת מבחן
האימפרזה החדשה משווקת בישראל בשתי רמות גימור Style (למפרט הרכב המלא) ו- Style Plus (למפרט הרכב המלא) במחירים של החל מ- 126,900 ₪ והחל מ- 128,900 בהתאמה. הבדלי האבזור בין הגרסאות מסתכמים בחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ' וגלגל הגה עם פקדי שליטה על מערכת השמע המגיעים רק בגרסת ה- Style Plus.
סובארו אימפרזה החדשה
השקת האימפרזה החדשה מהווה צעד ראשון וחשוב בשינוי הגדול הצפוי להתרחש בחברת יפנאוטו בחודשים הקרובים. הצעד הבא יהיה השלמת העברת הבעלות בחברת יפנאוטו. סוגיית העברת הבעלות בחברה עומדת ככל הנראה בפני סיום לאחר שלפני מספר ימים (12.6.13) אישר הממונה על ההגבלים העסקיים, פרופ' דיויד גילה לחברת סמל"ת יבואנית פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט לישראל שבבעלות מיכאל לוי, לקבל לידיה את זיכיון הייבוא של דגמי סובארו לישראל, שכן הממונה מצא שמבחינת היצע הדגמים שמציעות היצרניות כמעט ואין חפיפה. בעוד סובארו מתמקדת בייצור רכבים משפחתיים, משפחתיים גדולים ורכבי פנאי שטח, מרבית דגמי פיאט, לנצ'יה, אלפא רומיאו ואבארט שייכים לקטגוריית המשפחתיות, סופר מיני ועירוניות. על פי המתווה המתגבש תחזיק חברת סמל"ת ב- 95% ממניות יפנאוטו בעוד שמעון ברזילי, סוכן המשנה של סובארו בירושלים יחזיק ב- 5% מהמניות. שמעון ברזילי הינו דמות וותיקה בענף הרכב עם עבר משותף ארוך עם יפנאוטו ואף כיהן תקופה קצרה כמנכ"ל החברה. הסוכנות של שמעון ברזילי בירושלים נחשבת לסוכנות סובארו הגדולה ביותר עם היקף המכירות הגדול ביותר מקרב סוכני המשנה. ככל הידוע לנו, המשוכה האחרונה העומדת בפני השלמת ביצוע העסקה היא אישור העברת הזיכיון על ידי קונצרן פוג'י חברת האם של סובארו יפן.
סובארו אימפרזה החדשה, תא הנוסעים
במקביל להתרחשויות אלו או מעט אחריהן אמורה יפנאוטו לחדש את ייבוא דגמי ה- B4 (לגאסי) והאאוטבק לאחר שאלו עברו לפני מספר חודשים מתיחת פנים קלה במסגרתה שונה, בין היתר, עיצוב החזית וכעת הוא מיישר קו עם הדגמים החדשים של סובארו (פורסטר, אימפרזה ואימפרזה XV). לאחר שיושלמו מהלכים אלו ניתן לצפות לשיפור ניכר במעמדה של סובארו בישראל שייבוא לידי ביטוי בגידול במכירות.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.