ב.מ.וו X1 החדש, שיהיה מבוסס על פלטפורמת ההנעה הקדמית החדשה של היצרנית ומתוכנן לחשיפה רשמית בשנת 2015 נצפה בתמונות ריגול ראשונות
רכב הפנאי הקטן ביותר בהיצע הדגמים של ב.מ.וו הושק לראשונה בשנת 2009 והוא משווק בישראל מאז שנת 2010 ועד היום ללא שינויים משמעותיים. כעת נחשפות תמונות ריגול של הדור הבא שצפוי להיחשף בשנת 2015 ויהיה רכב השטח בעל הנעה הקדמית הראשון של היצרנית.
ב.מ.וו X1 2014. צילום: AutoMedia
עיצובו של הדגם שצולם שומר על קו העיצוב הנוכחי של ב.מ.וו עם יחידות תאורה החובקות את שבכת הכליות המסורתית, מראות הצד עברו עיצוב מחדש והן כעת מעוגלות יותר ונראה כי מרווח הגחון צומצם. המראה הכללי של ה- X1 החדש נראה שרירי וספורטיבי יותר מזה של הדגם הנוכחי.
ב.מ.וו X1 2014. צילום: AutoMedia
השינויים העיקריים שניתן לראות דרך ההסוואה הוא הגג שזוכה לשיפול עדין לקראת החלק האחורי, מכסה מנוע קצר בצורה משמעותית מזה של ה- X1 הנוכחי והזזת הציר הקדמי קרוב יותר לתא הנוסעים. כל אלה הם פועל יוצא של פלטפורמת ההנעה הקדמית המודולרית החדשה של היצרנית שלפי הדיווחים תהווה בעתיד את הבסיס לשלל דגמי ב.מ.וו ומיני ובראשם הדור הבא של המיני קופר שצפוי להיחשף בתערוכת לוס אנג'לס בנובמבר הקרוב.
ב.מ.וו X1 2014. צילום: AutoMedia
ב.מ.וו אינה מוסרת פרטים טכניים אך דיווחים מרחבי העולם מציינים כי מנועי טורבו צנומי נפח בהספקים הנעים בין 120 ל- 240 כ"ס יחליפו את מנועי ה- 2.0 ליטר המותקנים בדור הנוכחי. את המנועים החדשים צפוי ה- X1 החדש לחלוק עם הדור הבא של מיני.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.