בזכות מהלך השיווק של טויוטה קורולה החדשה, נבחר רן דנאי לאיש השיווק של חודש נובמבר ע"י איגוד השיווק הישראלי
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, בחרה ברן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס - יבואנית טויוטה, לאיש השיווק של חודש נובמבר בזכות מהלכי מכירת טויוטה קורולה החדשה בישראל. דנאי מכהן בתפקיד מנכ"ל יוניון מוטורס מזה 3 שנים והוביל את תהליך השיווק של טויוטה קורולה החדשה, תהליך שתוצאותיו מרשימות.
רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס
החל מהשקתה באוגוסט 2013 ועד חודש אוקטובר, הקורולה החדשה שברה שיאי מכירות והפכה לדגם הנמכר בישראל בסגמנט הגדול ביותר בשוק הרכב הישראלי - סגמנט המכוניות המשפחתיות ברמות המחיר של 100-130 אלף ₪. בסגמנט זה נמכרו 11,983 רכבים בשלושת החודשים ומתוכם 4,377 רכבי קורולה החדשה שהם 36.5% מכלל המכוניות המשפחתיות במרכב סדאן. באוקטובר, נתח השוק של הליסינג היה כשליש מסך מכירות הקורולה החדשה מה שמצביע על חוזק המותג בשוק הפרטי.
טויוטה קורולה
נימוקי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי: "ההצלחה יוצאת הדופן של הקורולה החדשה, היא תולדה של מהלך שיווקי אשר בנה רן דנאי לאורך כשנתיים וחצי. מעורבותו של היבואן הישראלי בתהליך השיווק, שהחלה מתכנון הרכב והתאמתו לצרכים ודרישות הלקוח הישראלי, שהינה מעורבות חריגה בענף, בנתה את היסודות להצלחה. העבודה המדויקת במיצוב הדגם, עבודת הפרסום ויחסי הציבור, עבודה מול ציי הרכב וחברות הליסינג, כל אלו חברו יחדיו והביאו את הקורולה החדשה להצלחה גדולה, ולשבירת שיאי המכירות בישראל."
דנאי מסר כי: "בחירת איגוד השיווק הינה הכרה בהצלחת פעילות ההשקה של הקורולה החדשה בישראל, על כל האתגרים הכרוכים במהלך ארוך טווח שכזה. זוהי גם הבעת אמון נוספת שנותן הקהל הישראלי במותג טויוטה ובאופן ספציפי בקורולה."

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.