רנו חושפת את גרסת הסטיישן הנאה של רנו טליסמן עם תא מטען בנפח 572 ליטרים, מערכת מתלים מבוססת רדאר והיגוי לכל הגלגלים
ביולי האחרון חשפה רנו את הטליסמן החדשה, משפחתית סדאן גדולה ומרשימה למראה, אך משהו בעיצוב חלקה האחורי לא היה מגובש בצורה מושלמת. כעת הכל ברור, מה שהיה חסר לרנו טליסמן היא גרסת סטיישן נאה שתחמיא לקווי העיצוב האלגנטיים של הדגם. לנו נראה שאת גרסת הסטיישן עיצבו ראשונה וממנה נוצרה גרסת הסדאן, הדבר אינו מפתיע שכן באירופה גרסאות הסטיישן בסגמנט המשפחתיות הגדולות תופס כיום 54% מהשוק ורנו רוצה להיות שם. רנו טליסמן החדשה תוצג רשמית בתערוכת פרנקפורט בספטמבר הקרוב ותגיע לאולמות התצוגה באירופה בחציון הראשון של שנת 2016.
רנו טליסמן סטיישן
מידותיה של גרסת הסטיישן זהות לגרסת הסדאן, אורכה הכללי עומד על 4,860 מ"מ, רוחבה 1,870 מ"מ, גובהה 1,460 מ"מ ובסיס גלגליה נמתח על פני 2,810 מ"מ מכובדים. ההבדל העיקרי נרשם בנפח תא המטען שצמח ב- 36 ליטרים לכדי 572 ליטרים או 1,700 ליטרים עם קיפול המושבים האחוריים.
רנו טליסמן סטיישן
רנו טליסמן תוצע עם אבזור עשיר הכולל בין היתר תאורת LED מלאה, חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינץ', שלל מערכות בטיחות אקטיביות, מערכת חנייה אוטומטית, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך בגודל 8.7 אינץ', ומושבים קדמיים מפנקים בעלי כוונון חשמלי מלא, עיסוי, חימום, אוורור ושש זיכרונות. בנוסף יוצע הדגם עם מערכת מתלים חכמה מבוססת רדאר המשנה את שיכוך המתלים באופן אוטומטי בהתאם לתנאי הדרך ומספקת נוחות נסיעה מרבית.
רנו טליסמן סטיישן
את כל אלו אנו רגילים למצוא גם אצל המתחרות אך רנו טליסמן מתהדרת בפיצ'ר נדיר למדי - מערכת היגוי לכל ארבעת הגלגלים המכונה 4Control. במהירות נמוכה יופנו הגלגלים האחוריים בניגוד לקדמיים ויעניקו רדיוס סיבוב קטן יותר, יכולת תמרון גבוהה והתנהגות כביש משופרת. במהירות גבוהה יופנו הגלגלים האחוריים והקדמיים באותו כיוון ויאפשרו מעבר בטיחותי בין נתיבי הכביש המהיר.
היצע המנועים כולל מנוע טורבו בנזין מסדרת TCe בנפח 1.6 ליטר בהספקים של 150 כ"ס ו- 200 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת 7 מהירויות. בנוסף תשווק רנו טליסמן עם מנועי טורבו דיזל מסדרת dCi בנפח 1.4 ליטר ו- 1.6 ליטר.
סרטון רנו טליסמן סטיישן

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.