ניסאן ישראל מגיבה לתחרות בסגמנט הפנאי שטח ומשיקה גרסת בסיס חדשה לניסאן קשקאי
אם עקבתם אחרי ההתפתחויות בסגמנט רכבי הפנאי שטח, בטח שמעתם שטלקאר השיקה בתחילת השנה את קיה ספורטאז' אורבן עם מנוע 1.6 ליטר ותג מחיר של 135,000 ₪ שגרם לטלטלה בסגמנט והפך מיד לרכב הפנאי שטח הנמכר בישראל ובהפרש ניכר מהמתחרות. שאר היבואניות צפו מהצד על המתרחש, קיוו שאולי הספורטאז' יפול בגלל המנוע הקטן או רמת האבזור הבסיסית, אך הם התאכזבו ועם ישראל נוהר בשמחה לאולמות התצוגה של קיה עד היום.
ניסאן קשקאי - עכשיו החל מ- 145,000 ₪
לפני כחודשיים הפנימו יבואניות נוספות כי עליהן להגיב ולהציע רכבי פנאי שטח מוזלים. לובינסקי חתכה את מחירו של פיג'ו 3008 מ- 162,000 ₪ ל- 144,400 ₪ וכלמוביל השיקה את יונדאי טוסון החדש עם תג מחיר התחלתי של 142,900 ₪ והיד עוד נטויה.
כעת משיקה קרסו מוטורס את ניסאן קשקאי 1.2 טורבו בנזין בגרסת ויזיה במחיר 145,000 ₪, 9,500 ₪ פחות מגרסת אסנטה שמוצבת מעלייה. אז על מה אתם מוותרים תמורת חסכון של 9,500 ₪? על מערכת מולטימדיה עם מסך מגע ומצלמת נסיעה לאחור.
רשימת האבזור של ניסאן קשקאי ויזיה כוללת בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חיישני גשם, מראות צד מתקפלות חשמלית, חישוקי אלומיניום בקוטר 17 אינץ', 6 כריות אוויר עם אפשרות לניתוק כרית האוויר של הנוסע, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, ובלם חניה חשמלי.
מבחינה מכנית, גרסת ויזיה החדשה לא שונה משאר גרסאות הבנזין ומצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 115 כ"ס ומומנט מרבי של 16.8 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 12.9 שניות וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 17.9 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

תפריט נגישות








שלא יעבדו עלינו
עוד מעט ימכרו לנו רק שילדה בלי מנוע. כדי להוריד את המחיר מורידים עוד ועוד איבזור, העיקר להוריד את המחיר.