ריינג' רובר חושפת את האיווק קבריולט, הגרסה הפתוחה והמדוברת של רכב הפנאי שטח המסוגנן
לאחר חרושת השמועות ברשת, נחשף אמש באופן רשמי ריינג' רובר איווק קבריולט, הגרסה הפתוחה לרכב הפנאי שטח היוקרתי של ריינג' רובר. נכון להיום מדובר בדגם מיוחד במינו ללא מתחרים ישירים ואם הוא יצליח, נראה יצרניות יוקרה נוספות משיקות רכבי שטח בעלי גג נפתח. ריינג' רובר איווק יהיה זמין למכירה בישראל ובעולם החל מיוני 2016.
ריינג' רובר אייוק קבריולט מציג עיצוב כמעט זהה לריינג' רובר איווק הסטנדרטי שזכה למתיחת פנים לאחרונה. המימדים נותרו כמעט זהים כאשר נרשם קיטון בגובה הרכב ועלייה במשקל הכללי כתוצאה מחיזוק המבנה שנדרש עקב הסרת הגג.
ריינג' רובר איווק קבריולט
עיצוב הפנים נשאר זהה והאיווק הפתוח יכול לאכלס ארבעה מבוגרים. כמתבקש נוספו מוטות הגנה הנשלפים בזמן התהפכות. פתיחת הגג אורכת כ- 18 שניות וסגירתו אורכת 21 שניות במהירות של עד 50 קמ"ש. נפח תא המטען עומד על 251 ליטרים ללא קשר למצב הגג, דומה למכונית סופר מיני סטנדרית אך להבדיל ממכוניות סופר מיני, ריינג' רובר אייוק קבריולט כולל גם מקום ייעודי למגלשי סקי. במרכז הדשבורד מותקנת מערכת מולטימדיה חדשה בעלת מסך מגע בגודל 10.2 אינץ' השולטת על מערכות השמע, הניווט, בקרת האקלים, וקישוריות הבלוטות'. עוד כוללת המערכת נפח אחסון מובנה של 60 ג'יגה בייט.
ריינג' רובר איווק קבריולט
ריינג' רובר איווק קבריולט עבר את כל מבחני השטח הקשוחים שמעבירה היצרנית את דגמיה, הוא מצוייד בהנעה כפולה ובמערכות ה- Terrain Response וה- All-Terrain Progress Control המשנות את אופי ומצב הרכב בהתאם לתנאי הדרך ומקלות מעומס העבודה על הנהג במצבי שטח קשים. זווית הגישה עומדת על 19 מעלות, זוית הנטישה עומדת על 18.9 מעלות, וזווית הגחון עומדת על 31 מעלות.
ריינג' רובר איווק קבריולט
היצע המנועים כולל מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר המפיק 240 כ"ס שמועברים לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית בת 9 מהירויות, ומנועי 2.0 ליטר טורבו דיזל חדשים מסדרת INGENIUM בהספקים של 150 כ"ס ו- 180 כ"ס המשודכים גם הם לתיבת 9 הילוכים אוטומטית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.