אופל מציגה את האינסיגניה GSi, גרסת ביצועים חדשה שפותחה על מסלול הנובורגרינג האגדי
אופל חושפת את האינסיגניה GSi, מכונית משפחתית גדולה וספורטיבית. הדור השני של האינסיגניה נחשף בסוף שנת 2016 והוצג לראשונה בתערוכת ג'נבה בחודש מרץ האחרון. באופל מספרים שהפיתוח כלל הקפות רבות סביב מסלול נורבורגרינג נורדשלייפה האגדי המכונה גם "הגיהינום הירוק", והתוצאה היא מכונית ספורט מנהלים אמיתית הפונה לנהג חובב הריגושים. באותה הזדמנות זונחים באופל את שילוב האותיות OPC שסימל את הדגמים הספורטיביים של המותג בשנים האחרונות. במקומו הם משיבים לחיים את שילוב האותיות GSi שסימל את הדגמים הספורטיביים של המותג עד לתחילת שנות ה- 2000.
אופל אינסיגניה GSi
אופל אינסיגניה GSi זוכה למנוע טורבו בנזין חדש בנפח 2.0 ליטרים בהספק 260 כ"ס, ומומנט של 40.7 קג"מ. באופל לא מפרסמים את נתוני הביצועים, אך מציינים כי אינסיגניה GSi החדשה מקיפה את מסלול נרבורגרינג מהר יותר מהאינסיגניה OPC היוצאת, כך שיש למה לצפות. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בת 8 הילוכים המעבירה את הכוח לכל הגלגלים בעזרת מערכת הנעה כפולה קבועה. בעתיד תוצע אינסיגניה GSi גם עם מנוע טורבו דיזל.
אופל אינסיגניה GSi
אופל אינסיגניה GSi מצוידת במתלים אדפטיביים והיא נמוכה ב- 10 מ"מ ביחס לדגם הסטנדרטי. מערכת לבחירת מצבי נהיגה מציעה 3 מצבים ושולטת בכיול המתלים, ביחסי העברת ההילוכים, ובקשיחות ההגה. מערכת הבלימה מבית ברמבו כוללת קאליפר בעל 4 בוכנות ודיסקים בקוטר 345 מ"מ. הסרן האחורי של אינסיגניה GSi כולל מערכת להכוונת מומנט אשר מחליפה את הדיפרנציאל הסטנדרטי ומחלקת את הכוח בין הגלגלים האחוריים בהתאם לצורך. בנוסף מתגאים באופל בהפחתת משקל של כ- 160 ק"ג ביחס לדור הקודם.
אופל אינסיגניה GSi
להשלמת החבילה הספורטיבית זוכה אופל אינסיגניה GSi לעיצוב חיצוני ספורטיבי ואגרסיבי. הפגוש הקדמי נמוך וכולל פתחי יניקת אוויר עם מסגרות כרום בוהקות. החישוקים הקלים בקוטר 20 אינץ' נועלים צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4. מאחור זוכה אינסיגניה GSi לספויילר על דלת תא המטען, ולשתי יציאות מפלט מצופות כרום. בתא הנוסעים תמצאו הגה עם תחתית קטומה, דוושות ספורט עשויות אלומיניום, ומושבי ספורט עם אפשרות לחימום, אוורור, ואפילו עיסוי.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.