רנו חושפת את המגאן RS בגרסת טרופי קיצונית עם מנוע בהספק 300 כ"ס ושלדה המכויילת לטרוף את המסלול
לאחר שהציגה רנו את המגאן RS בתערוכת פרנקפורט האחרונה, כעת מגיע תורה של גרסת טרופי (Trophy) הקיצונית. רנו מגאן RS טרופי מגיעה עם שלדת קאפ כסטנדרט, דיפרנציאל מכני מוגבל החלקה מסוג טורסן, בולמים קשיחים 25% יותר מגרסת RS, ומוטות מייצבים קשיחים 10% יותר מגרסת RS. בנוסף ציידה רנו את המגאן RS טרופי בבלמים משופרים, ובחישוקי 19 אינץ' ייחודיים הנועלים צמיגי ברידג'סטון Potenza S001.
רנו מגאן RS טרופי
בדומה לגרסת RS, גם גרסת RS טרופי מצויידת במערכת היגוי לארבעת הגלגלים 4Control המקטינה את רדיוס הסיבוב במהירויות נמוכות, ומשפרת את היציבות הכיוונית במהירויות גבוהות. רנו מתגאה בכך שניקו הולקנברג, הנהג של קבוצת הפורמולה רנו-ספורט, היה שותף בפיתוח המכונית.
רנו מגאן RS טרופי
רנו מגאן RS טרופי חמושה במנוע טורבו בנזין בנפח 1.8 ליטרים המפיק 300 כ"ס ומומנט של 42.8 קג"מ. מדובר בשיפור של 20 כ"ס ו- 3.1 קג"מ בהשוואה לגרסת RS, אשר הושג על ידי שדרוג מגדש הטורבו ומערכת הפליטה. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות.
רנו מגאן RS טרופי
העיצוב החיצוני של גרסת RS טרופי דומה לגרסת RS ונבדל מעט בעזרת כיתוב Trophy על הספליטר הקדמי, ומספר תגי Trophy על גבי המרכב. תא הנוסעים כולל מושבי ספורט מבית ריקארו, המרופדים באלקנטרה ונמוכים ב- 20 מ"מ מגרסת RS לטובת חיזוק התקשורת בין הנהג לשלדה.

תפריט נגישות








נפלאה אך לא מאתגרת
רכב פנטסטי למסלול, שפע כוח, מומנט, מהירות, אחיזה, דיוק, כיול ובלמים, אולם התערבות הנהג בנהיגה הולכת ופוחתת, הנהיגה עוברת לשליטה של המערכות הטכנולוגיות ברכב ואלו במידה מסרסות את חווית הנהג, לנהג המעוניין להנות מיכולות וכישורי הנהיגה שלו פחות ממליץ, למי שרוצה לטרוף המסלול וכל עניינו זמני הקפה והגעה לפודיום, אזי הרכב תואם את יעדיו.