טויוטה קורולה החדשה נחשפת בגרסת סטיישן עם מערכת הנעה היברידית
טויוטה תחשוף בתערוכת פריז אשר תחל בחודש אוקטובר, את הקורולה החדשה בגרסת (TS (Touring Sport במרכב סטיישן, המתבססת על פלטפורמת TNGA הגלובלית של היצרן בדומה לגרסת ההאצ'בק שנחשפה בתערוכת ז'נבה השנה. הודות לפלטפורמה החדשה, נהנית הקורולה מבסיס גלגלים נדיב באורך 2,700 מ"מ לטובת מרווח משופר לנוסעים.
טויוטה קורולה TS
יחידות ההנעה ההיברידיות כוללות מנוע בנפח 1.8 ליטרים בהספק 122 כ"ס, ומנוע בנפח 2.0 ליטרים בהספק 180 כ"ס. כמו כן יוצע מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים בהספק 112, ללא שילוב מערכת היברידית.
טויוטה קורולה TS
טויוטה קורולה TS עוצבה במרכז העיצוב האירופאי של היצרנית במטרה להקנות לה מראה מעודן, בעל פרופיל ספורטיבי, עם קשתות גלגלים רחבות. מאחור ניתן להבחין בספויילר אחורי, פגוש גדול ממדים, וגופי תאורה רוחביים מסוג LED. בהתאם למגמה הרווחת בעולם הרכב, טויוטה קורולה TS תוצע בצביעת מרכב דו-גונית.
טויוטה קורולה TS
דגש רב הושם על הנמכת מרכז הכובד, בין היתר בזכות מיקום המושבים והסוללה קרוב יותר לרצפת המרכב. תא הנוסעים נועד גם הוא ליישר קו עם מיטב התוצרת האירופאית. תא המטען מציע נפח הטענה של 598 ליטרים.
טויוטה קורולה החדשה מקבלת מערכת מתלים חדשה עם אופציה לבולמים אדפטיביים. עוד ברשימת אבזור הנוחות ניתן למצוא בין היתר תצוגה עילית, מערכת שמע מבית JBL, ומערכת מולטימדיה חדישה.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.