סיטרואן תציג בתערוכת פריז גרסת פלאג אין הייבריד לסיטרואן C5 איירקרוס
בתערוכת פריז 2018 שתיערך בחודש אוקטובר תציג סיטרואן את C5 איירקרוס החדש בגרסת פלאג אין הייבריד. כזכור, סיטרואן C5 איירקרוס הוצג לראשונה לפני כשנה וחצי בתערוכת הרכב בשנגחאי. סיטרואן C5 איירקרוס מתחרה בקטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים, הוא חולק פלטפורמה עם אחיו לקונצרן PSA פיג'ו 3008 ואופל גרנדלד X שכבר משווקים בישראל, ומצטרף לליין דגמי סיטרואן החדשים אשר הוצגו תחת הסלוגן "Inspired By You".
סיטרואן C5 איירקרוס PHEV
סיטרואן C5 איירקרוס פלאג אין הייבריד מוגדר כרגע כדגם קונספט והוא הדגם הראשון של סיטרואן המוצג בגרסת PHEV. בסיטרואן מבטיחים שעד לשנת 2023 כ- 80% מדגמי המותג יציעו גרסאות היברידיות, ובשנת 2025 יציעו כל הדגמים גרסאות היברידיות.
סיטרואן C5 איירקרוס PHEV
לסיטרואן C5 איירקרוס PHEV מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטרים בהספק 180 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק 107 כ"ס המציגים הספק משולב של 225 כ"ס, ומומנט של 34.5 קג"מ. יחידת ההנעה משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטומטית המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים. טווח הנסיעה החשמלי עומד על כ- 50 קילומטרים עד למהירות 135 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 2 ליטרים לכל 100 ק"מ.
סיטרואן C5 איירקרוס PHEV
סוללת הליתיום יון ממוקמת באופן ייחודי מתחת לתא הנוסעים ולא מתחת לתא המטען. הודות לכך נשמרו אפשרויות הכוונון הרבות של הספסל האחורי, ונפח תא המטען הגדול בקבוצה הנע בין 580 ל- 720 ליטרים, בהתאם למיקום הספסל האחורי. טעינה משקע חשמל רגיל אורכת בין 4 ל- 8 שעות וטעינה מהירה משקע חשמלי מותאם תמשך כשעתיים. ניתן לנהל את זמני הטעינה דרך מערכת המולטימדיה ברכב כדי להפחית את צריכת החשמל בשעות השיא. אפליקציה ייעודית תציג לנהג את רמת הטעינה בסוללה ותאפשר שליטה בטעינה והפעלה מרחוק של מיזוג האוויר ברכב.
שיווקו של סיטרואן C5 איירקרוס PHEV יחל בשנת 2020.

תפריט נגישות








משחק בינלאומי
מיצובישי יפני +שיק צרפתי לטובת שוק אירופי