לקסוס UX מושק בישראל עם יחידת הנעה היברידית או מונעת בנזין, מערכות בטיחות מתקדמות, ומחיר התחלתי של 205,000 ₪
לקסוס ישראל משיקה היום את המתחרה מטעמה בקטגוריה הפורחת של הקרוסאוברים הקומפקטיים - לקסוס UX (Urban Xrossover) שיתמודד מול ב.מ.וו X1, אאודי Q2, ומרצדס GLA. לקסוס UX הינו הדגם הראשון של היצרנית המבתסס על פלטפורמת ה- GA-C המתאפיינת במרכז כובד נמוך לצד קשיחות מבנית גבוהה ובכך תורמת לרמות NVH נמוכות. לקסוס UX מציג ממדים קומפקטיים יחסית. אורכו 4,495 מ"מ, רוחבו 1,840 מ"מ, גובהו 1,540 מ"מ, ובסיס הגלגלים באורך 2,640 מ"מ. תא המטען בנפח 452 ליטרים בגרסת הבנזין או 438 ליטרים בגרסה ההיברידית. הכניסה והיציאה מהרכב טבעיים לטעת לקסוס, הודות לגובה אופטימלי של בסיס המושב וסף דלת דק.
לקסוס UX
לקסוס UX מציג חזית המאמצת את שפת העיצוב המוכרת של המותג, עם גריל שעון החול שנמתח עד לתחתית הפגוש הקדמי ומקבל כאן עיצוב תלת ממדי המשתנה בהתאם לזווית הצפיה בו. גופי התאורה המלוכסנים נושאים חתימת LED בצורת חץ, ומהצד בולטות קשתות גלגלים מחופות בפלסטיק מושחר לטובת מראה שטח קשוח. חבילת F Sport האופציונלית מוסיפה גריל ופגושים בעיצוב ייחודי בצבע שחור מבריק, מושבי ספורט, הגה ספורטיבי, ודוושות אלומיניום.
לקסוס UX
החישוקים עוצבו במנהרת רוח כך שיתעלו את זרימת האוויר לטובת קירור הבלמים. מאחור מתאפיין לקסוס UX בעיצוב ייחודי ושונה משאר דגמי המותג, הכולל גופי תאורת LED המחוברים ביניהם על ידי פס תאורה דק היוצר חתימת LED ייחודית באמצעות 120 נורות. כמו כן, ניתן לזהות קימורים הנמתחים מקו האמצע עד תחתית הפגוש האחורי ותורמים להדגשת רוחבה של המכונית.
לקסוס UX
תא הנוסעים מהווה המשך ישיר של עיצוב החוץ, כאילו זה האחרון זלג לתוכו. קו הדשבורד הוא המשך ישיר של עיצוב מכסה המנוע, שיחד עם קורת A דקה תורמים לשדה ראיה משופר לפנים. לקסוס שמה דגש רב על הנדסת אנוש המתמקדת בנהג. תפעול הבקרים השכיחים נעשה באופן שלא פוגע בתנוחת הנהיגה. דוגמא טובה לכך היא מיקום מתגי השמע בהמשך למשענת היד שבין המושבים ומשטח המגע המתופעל ע"י פעולות אינטואיטיביות כגון דפדוף ולחיצה כפולה. צג מערכת המולטימדיה בגודל 7 אינץ' (אופציה ל- 10.25 אינץ' בדגמי F-SPORT) מציע גרפיקה עדכנית ונעימה לעין. מערכת השמע בכל הדגמים כוללת 6 רמקולים (אופציה ל- 8) המורכבים בין היתר מסיבי פחמן ובמבוק, ומבטיחים איכות שמע גבוהה.
לקסוס UX משווק עם שתי יחידות הנעה לבחירה. גרסת UX 200 מצויידת במנוע בנזין חדש בנפח 2.0 ליטרים בהספק 173 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT ולמערכת הנעה קדמית. בגרסה זו תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 9.2 שניות וצריכת הדלק עומדת על 14.7 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP.
לקסוס UX 250h מצוייד ביחידת הנעה היברידית מדור רביעי בהספק משולב של 184 כ"ס. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 8.5 שניות וצריכת הדלק עומדת על 18.2 ק"מ לליטר לפי תקן WLTP. בנוסף כולל לקסוס UX 250h מערכת בינה מלאכותית חדשנית שיודעת לנצל את אנרגיית הבלימה לטעינה מרבית של הסוללה ההיברידית. המערכת משלבת בין מידע ממערכת הניווט לבין הרגלי הנהיגה של הנהג על מנת לתגבר את האטת הרכב בכניסה לצמתים לטובת אגירת אנרגיה חשמלית.
אבזור הבטיחות העשיר כולל בין היתר את הגרסה האחרונה של חבילת +Lexus Safety System המונה בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, אור גבוה אוטומטי למניעת סינוור נהגים אחרים, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה עם מרכוז בנתיב, מערכת הכנה לקראת תאונה, ניטור שטחים מתים, מערכת זיהוי תמרורים, ושמונה כריות אוויר.
אבזור הנוחות בגרסת לוקצ'ורי כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', מסך בגודל 7 אינץ' בלוח המחוונים, מערכת שמע עם 6 רמקולים, בלם חניה אלקטרוני אוטומטי, פתיחה והתנעה ללא מפתח, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, מושב נהג עם זכרונות, בורר מצבי נהיגה, חיישני אורות וגשם, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, מצלמת רוורס, חיישני חניה אחוריים וקדמיים מקוריים, וחישוקי 18 אינץ'.
גרסת פרימיום מוסיפה לרשימה חלון גג חשמלי, ריפודי עור, חימום למושבים הקדמיים, משטח טעינה אלחוטי, פנסי ערפל קדמיים עוקבי פניה, ושמשות אחוריות כהות.
גרסת F SPORT מוסיפה צג מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', מערכת שמע עם 8 רמקולים, הגה מתכוונן חשמלית, מושבי ספורט מתכווננים חשמלית, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, ואלמנטים עיצוביים ספורטיביים.
דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, מסר כי: "אנו נערכים לקראת ביקושי שיא לדגם החדש, אשר מעורר עניין רב עוד בטרם הגעתו לישראל. אנו צופים כי כל המלאי העומד לרשותנו, כ- 500-600 יחידות בשנה הקרובה, יימכר במלואו תוך זמן קצר. הדגם זוכה לביקושים יוצאי דופן בעולם כולו, ולראייה זמן ההמתנה לדגם זה ביפן כבר עומד על כשנה. ה- UX יהיה אטרקטיבי ללקוחות עם משפחות צעירות שרוצים גמישות של קרוסאובר, אבל גם כמכונית זריזה לנהיגה בעיר. בד בבד, הוא יהווה בחירה מושלמת של רכב יוקרה עבור משקי בית שבהם הילדים בגרו, ולזוגות המשלבים בין הנאה לעסקים בנסיעותיהם."
מחירון לקסוס UX 2019:
לקסוס UX200 לוקצ'ורי אוטומטי - 205,000 ₪
לקסוס UX250h לוקצ'ורי אוטומטי - 228,000 ₪
לקסוס UX200 פרימיום אוטומטי - 225,000 ₪
לקסוס UX250h פרימיום אוטומטי - 248,000 ₪
לקסוס UX250h F SPORT אוטומטי - 265,000 ₪

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.