פרארי P80/C נוצרה עבור לקוח אחד ומיוחד שלא הסתפק בפרארי 488 GT3 "רגילה"
פרארי P80/C, האקזמפלר האחרון בתוכנית One-Off של יצרנית האקזוטיות האיטלקית, נחשפה בתום פרוייקט בן 4 שנים אשר החל את דרכו על פי בקשת לקוח אנונימי אספן פרארי וחובב מרוצי סוסים. הלקוח ביקש לשלב על בסיס פרארי 488 GT3 את עיצובן של שתי מכוניות העבר האגדיות פרארי דינו S 206 ופרארי 330 P3/P4 אשר היוו גרסאות מסלול למכוניות כביש של פרארי והתאפיינו במשטחים קעורים וקמורים. בחירת השם נעשתה אף היא ע"י הלקוח המעושר.
פרארי P80/C
השינויים ביחס לדגם הסדרתי (עד כמה שניתן לכנות כך את פרארי 488 GT3) כוללים עיצוב אווירודינמי האחראי על הפחתת מקדם גרר של 5% ביחס לדגם הרגיל, תוך הקניית אלמנטים מכוונים למסלול. עיצובה של פרארי P80/C נבדל מפרארי GT3 488 באמצעות הטמעת זוג גופי תאורה בפגוש הקדמי ותאורה אחורית נסתרת המשולבת בתוך פתחי יציאת האוויר מתא המנוע. כמו כן ניתן למצוא אלמנטים נוסטלגים מדגמי העבר עליהם היא מבוססת, כגון שמשה קדמית קעורה וחישוקים בהשראת דגמי העבר. הצבע הנבחר הינו "רוסו וורו", הגוון האדום הקלאסי של פרארי.
פרארי P80/C
יחידת ההנעה כוללת את אותו מנוע V8 טווין טורבו בעל שני מצנני ביניים המוכר מפרארי 488, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. פרארי לא חושפת בשלב זה את נתוני ההספק והביצועים של האקסמפלר.
פרארי P80/C
כמו הדגם עליו היא מבוססת, גם הפרארי הייחודית נועדה לנהיגת מסלול, אך כיאה למעמדו של אספן פרארי, קיבל הלקוח המיוחד קיט תצוגה ("נשמה כפולה" כדברי פרארי) הכולל חישוקי 21 אינץ' במקום 18 אינץ' לימי מסלול, ואפשרות לפרק את הכנפונים והספויילר האחורי לצורך השתתפות בתצוגות עם מראה מעודן יותר.
תא הנוסעים נותר נאמן לדגם עליו הוא מבוסס וכולל כלוב התהפכות. דיפון הדלתות הוחלף בסיבי פחמן, והדשבורד עוצב מחדש.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.