ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה החדשה מציגה מרכב קופה ארבע דלתות ומבוססת על סדרה 1 עם הנעה קדמית. בישראל בשנה הבאה
ב.מ.וו סדרה 2 זוכה לראשונה לגרסת גראן קופה 4 דלתות אשר תתחרה במרצדס CLA ובאאודי A3 סדאן. ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2019 החדשה מבוססת על פלטפורמת FAAR המודולרית המשמשת גם את ב.מ.וו X1 ו- X2. הפלטפורמה נועדה לדגמי הנעה קדמית בעלי מנועים רוחביים ולקליטת יחידות הנעה היברידיות וחשמליות בניגוד לגרסאות הקופה והקבריולט של סדרה 2 המבוססות על פלטפורמת הנעה אחורית.
ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה
ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה מציגה מרכב באורך 4,526 מ"מ, רוחבה 1,800 מ"מ, גובהה 1,420 מ"מ, ובסיס גלגליה 2,670 מ"מ. מרווח הברכיים במושב האחורי צמח ב- 33 מ"מ ביחס לסדרה 2 קופה, ותא המטען בנפח 430 ליטרים.
ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה
המרכב מציג קווים דינמיים לצד אימוץ אלמנטים מוכרים משפת העיצוב המסורתית של המותג כגון גריל הכליות המסורתי. מן הצד בולט קו הגג המשתפל ליצירת מראה קופה המשתלב בהומוגניות במכסה תא המטען. ביחס לסדרה 1 החדשה, התארך המרכב ב- 200 מ"מ אשר כולם מוקדשים לסרח העודף האחורי ולתא המטען. מאחור בולטים גופי תאורה רחבים המקנים מראה יציב ורחב, ודיפיוזר בחבילת M.
ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה
תא הנוסעים זהה לחלוטין לב.מ.וו סדרה 1 החדשה וכולל מסך מולטימדיה מרכזי בגודל 10.25 אינץ' המציג את הדור השביעי של מערכת iDrive ואופציית צימוד לסמארטפון. לוח המחוונים אף הוא דיגיטלי ומוקרן על גבי צג בגודל דומה. כאופציה ניתן לקבל תצוגה עילית בגודל 9.2 אינץ'. חבילת M כוללת דיפוני קרבון ומושבי ספורט.
גרסת 218i כוללת מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספק 140 כ"ס ומומנט של 22.0 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים רובוטית דו מצמדית, ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.7 שניות.
גרסת 220d כוללת מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 7.5 שניות.
גרסת M235i xDrive כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 306 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה. בגרסה זו תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 4.9 שניות.
ב.מ.וו סדרה סדרה 2 גראן קופה מצויידת במערכת בקרת אחיזה מסוג ARB ייעודית להנעה קדמית, האחראית על פילוג הכוח בין הגלגלים הקדמיים כך שהמומנט יגיע לגלגל בעל האחיזה העדיפה, בדומה לדיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מכני. גרסת M235i גראן קופה כוללת מערכת בלימה משופרת, מתלים מוקשחים ומונמכים, מערכת פליטה משופרת, ודיפרנציאל טורסן מוגבל החלקה.
ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה תוצג לציבור בתערוכת לוס אנג'לס בחודש הבא, ושיווקה באירופה יחל בחודש מרץ 2020 במחיר התחלתי של 31,950 יורו בגרמניה. ב.מ.וו סדרה 1 החדשה צפויה להגיע אלינו ברבעון הראשון של שנת 2020 וסדרה 2 גראן קופה צפויה להגיע אלינו מעט מאוחר יותר.

תפריט נגישות








מחיר 31950 יורו שהם 127800 שח איך
איך ייתכן שבארץ המחיר כפול, הרי בגרמניה המחיר הוא אחרי תשלום מיסים.. אז למה הבדל כל כך מהותי?? האם שר האוצר יכול לתת תשובה משכנעת?? תודה מראש.