פולקסווגן גולף GTI החדשה כוללת מנוע טורבו בנזין בהספק 245 כ"ס ופריטי עיצוב ייחודיים. בנוסף מושקות גרסאות GTE ו- GTD עם הספקים של 245 כ"ס ו- 200 כ"ס בהתאמה
פולקסווגן גולף GTI החדשה 2020 נחשפת היום בדורה השמיני לאחר שלל שמועות, טיזרים, והדלפות. הבשורה העיקרית בדור החדש הינה היצע של שלוש יחידות הנעה לבחירה עבור ההאצ'בק החמה. גולף GTI עם מנוע טורבו בנזין, גולף GTE עם יחידת הנעה היברידית נטענת, וגולף GTD עם מנוע טורבו דיזל.
פולקסווגן גולף GTI
עיצובה של פולקסווגן גולף GTI נבדל מהדגם הרגיל באמצעות פגוש קדמי אגרסיבי עם כונסי אוויר גדולים בטקסטורת חלת דבש, ותאורת יום ייחודית. מאחור בולטים צמד פתחי מפלט בגוון כרום, ספוילר אחורי, וסמל GTI במרכז דלת תא המטען. מהצד ניתן להבחין בחישוקים בקוטר 17, 18 או 19 אינץ', חצאיות צד, ומראות מושחרות למחצה. פולקסווגן טוענת לשלל שיפורים וחיזוקים בשלדה, לרבות הנמכה של 10 מ"מ ביחס לדגם הרגיל. כאופציה ניתן לקבל בולמים אדפטיביים בעלי אפשרות להנמכת המרכב ב- 15 מ"מ. עוד מבטיחה פולקסווגן היגוי חד ומתקשר.
פולקסווגן גולף GTI
תא הנוסעים מציג את הארכיטקטורה העדכנית של פולקסווגן גולף הכוללת לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה צמודים במפלס העליון אשר זכו לגרפיקה התואמת לאופי הספורטיבי של הרכב. גרסת GTI מצויידת במושבי ספורט חובקים בריפוד המשבצות הסקוטיות המסורתי, הגה ספורט הכולל משטחי מגע לשליטה בדומה לפולקסווגן ID.3 החשמלית, דוושות אלומיניום, ותקרה מושחרת.
פולקסווגן גולף GTI
אבזור הנוחות כולל מערכת מולטימדיה עם צג בגודל 10 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ', משטח טעינה אלחוטי, כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורת אווירה בעלת 30 גוונים, ותאורת LED מלאה. אבזור הבטיחות כולל מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת במהירות 0-210 קמ"ש, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז הרכב בנתיב, נעילת דלת בעת זיהוי תנועה חוצה במקביל, והתרעה על עייפות הנהג כולל עצירת הרכב במקרה התעלפות.
פולקסווגן גולף GTI מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 245 כ"ס ומומנט של 37.7 קג"מ, המוכר מגרסת הפרפורמנס בדור הפורש. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, ולדיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה. נתוני הביצועים טרם נחשפו, אך סביר שיהיו דומים לאלו המוכרים מהדגם הפורש עם תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 6.2 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.
במקביל משיקה פולקסווגן את הגולף GTE המצויידת ביחידת הנעה מסוג פלאג-אין הייבריד המציעה טווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ. יחידה זו משלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 150 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ, עם מנוע חשמלי בהספק 114 כ"ס וסוללה בקיבולת 13 קוט"ש. ההספק המשולב 245 כ"ס והמומנט 40.8 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.
בנוסף מושקת גרסת GTD המצויידת במנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 200 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. מנוע זה מגיע עם הזרקה כפולה של אוריאה וממיר קטליטי כפול להפחתת מזהמים.
בעתיד צפויות להחשף גרסאות GTI TCR וגרסת R הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 300 או 330 כ"ס, עם הנעה כפולה 4Drive ותאוצה 0-100 קמ"ש בפחות מ- 5 שניות. נתוני הביצועים לשאר הגרסאות טרם נחשפו.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.