הונדה אקורד מציגה עיצוב עדכני, מערכת מולטימדיה חדשה וגרסת Special Edition
בשנת 2017 הושק הדור העשירי של הונדה אקורד וכעת זוכה הדגם לעדכון הכולל גריל קדמי בעיצוב חדש, יחידות תאורה בטכנולוגיית LED, חישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי, ומערכת מולטימדיה חדשה. הונדה אקורד אשר שלטה בשוק מכוניות המנהלים בישראל נעלמה בשנת 2015 ויבואה הרשמי לישראל הופסק. כיום ניתן לרכוש את הדגם ביבוא מקביל או ביבוא אישי.
הונדה אקורד הייבריד 2021
אבזור נוחות ובטיחות
תא הנוסעים זוכה לשדרוג הכולל בין היתר משטח טעינה לטלפון סלולרי ומערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ׳ התומך כעת בקישוריות Apple CarPlay ו- Android Auto. אבזור הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה עם מרכוז נתיב, 8 כריות אוויר, ועמעום אורות אוטומטי. רמות האבזור הגבוהות מוסיפות ניטור שטחים מתים, ובגרסה הבכירה נמצאת מערכת בלימה אוטונומית במהירות נמוכה.
הונדה אקורד הייבריד 2021
הונדה אקורד מרחיבה את היצע הגרסאות וזוכה כעת לגרסת Special Edition תחת השם אקורד ספורט SE אשר מוסיפה לרשימת האבזור ספוילר אחורי, חישוקי 19 אינץ' בעיצוב ייחודי, פנסי ערפל בטכנולוגיית LED, גריל קדמי בצבע כרום, והתנעה מרחוק. בתא הנוסעים מושבי עור והמושבים הקדמיים חשמליים עם חימום.
יחידות הנעה
יחידות ההנעה כוללות שני מנועי טורבו בנזין ויחידת הנעה היברידית ללא שינוי מהדגם היוצא, וזוכות כעת למערכת Start&Stop לחיסכון בדלק.
הונדה אקורד בגרסאות הבסיס מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק מרבי של 192 כ״ס ומומנט מרבי של 26.5 קג״מ. גרסאות אלו משודכת לתיבת הילוכים רציפה מסוג CVT.
הונדה אקורד הייבריד 2021
הונדה אקורד ברמות אבזור ספורט וטורינג מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהפסק מרבי של 252 כ״ס ומומנט מרבי של 37.7 קג״מ. גרסאות אלו משודכות לתיבת 10 הילוכים אוטומטית.
הונדה אקורד הייבריד מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים ומנוע עזר חשמלי. ההספק המשולב עומד על 212 כ״ס והמומנט המרבי 32.0 קג״מ.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.