תמונות של מיצובישי אאוטלנדר החדש שהודלפו לרשת מגלות עיצוב בהשראת רכב הקונספט אנגלברג
מיצובישי אאוטלנדר החדש צפוי להחשף רשמית ברבעון הראשון לשנת 2021, אך כבר כעת מספק לנו עמוד הפייסבוק של AllCarNews תמונות מהן ניתן ללמוד לא מעט אודות עיצובו של הדור החדש. ניכר כי מעצבי מיצובישי בחרו להעניק לאאוטלנדר החדש את שפת העיצוב אשר הוצגה לראשונה ברכב הקונספט אנגלברג (Engelberg) על שם אתר סקי שווצרי, אשר הוצג בתערוכת ז'נבה אשתקד כקדימון למיצובישי אאוטלנדר הבא וכלל 7 מושבים ויחידת הנעה מסוג פלאג-אין.
מיצובישי אאוטלנדר
העיצוב החיצוני מציג מראה קשוח בעל קווים רבועים, עם חרטום מודגש בעל גופי תאורה רוחביים ודקים, וגג "צף" המתקבל באמצעות צביעה שחורה לקורה A וחלקה העליון של קורה C. החלק האחורי סולידי ביחס לחרטום וקל יותר לעיכול.
מיצובישי אאוטלנדר
עיצוב הפנים מציג קווי רוחב נקיים היוצרים שלושה מפלסים בדשבורד. במפלס העליון מותקן צג מערכת המולטימדיה. המפלס האמצעי צר ומכיל את כל יציאות המיזוג, והמפלס התחתון חלק למעט מתגים בודדים. הקונסולה שבין המושבים גבוהה ורחבה, וכוללת פקדי שליטה על מערכת בקרת האקלים, חוגת שליטה על מערכת המולטימדיה ובורר הילוכים. על הדלתות מותקנים צמד מסכים המשדרים את הוידאו ממצלמות הצד, המחליפות את המראות המסורתיות.
מיצובישי אאוטלנדר
נראה כי מיצובישי אאוטלנדר החדש מבוסס על פלטפורמה זהה לזו של ניסאן אקס טרייל החדש, בעקבות רכישת מיצובישי על ידי ניסאן. יחידת ההנעה צפויה להיות פלאג-אין הייבריד PHEV, הדומה לזו המשרתת את מיצובישי אאוטלנדר PHEV הנוכחי עם נתונים משופרים, ומשלבת בין מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטרים המשמש בעיקר כגנרטור לטעינת צמד מנועים חשמליים (אחד בכל סרן), היוצרים הנעה כפולה ומפיקים את כוחם מסוללת ליתיום יון בקיבולת 20 קוט"ש. טווח הנסיעה החשמלי עומד על 90 ק"מ לפי תקן WLTP המחמיר.

תפריט נגישות








מיצובישי
מעניין מה יהיה המחיר..
תתכוננו לעליית מחיר
אאוטלנדר הישן מאד מיושן במקורותיו
.
נראה כאילו המעצב הכושללשעבר של סנגיונג מצאה מקום עבודה חדש