אאודי RS3 החדשה תצויד באותו מנוע 5 צילינדרים משובח והפעם עם דיפרנציאל אחורי אקטיבי המאפשר דריפטים מבוקרים
אאודי מפרסמת פרטים טכניים אודות גרסת הקצה אאודי RS3 לקראת חשיפתה המלאה בחודש הבא. בדומה למתחרה הישירה מרצדס A45 AMG, גם אאודי RS3 תציע לראשונה דיפרנציאל אחורי אקטיבי המשפר את היכולת הדינמית וכולל מצב דריפט המאפשר סחיפות מהנות ופוטוגניות. הדגם יהיה זמין במרכב ספורטבק או סדאן כבעבר.
אאודי RS3 2021
בחזית מותקן אותו מנוע טורבו בנזין 5 צילינדרים משובח בנפח 2.5 ליטרים עם הספק מרבי של 400 כ"ס בטווח 5,700-7,000 סל"ד ומומנט מרבי של 51 קג"מ בטווח 2,250-5,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולמערכת הנעה כפולה חדשה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 3.8 שניות בלבד והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל- 250 קמ"ש. חבילת RS Dynamic האופציונלית מאפשרת מהירות מרבית של 290 קמ"ש וכוללת בנוסף צלחות בלימה קרמיות. עוד ברשימת האופציות ניתן למצוא בולמים אדפטיביים וצמיגי סמי-סליקס דביקים מדגם Pirelli P Zero Trofeo R.
אאודי RS3 2021
מכוניות ספורט המבוססות על פלטפורמת הנעה קדמית עם מצב דריפט הן בהחלט נדירות וכעת גם אאודי RS3 מצטרפת לקבוצה זו הודות למערכת הנעה כפולה עם דיפרניצאל אחורי אקטיבי חדש המכונה RS Torque Splitter. אאודי מבטיחה כי המערכת החדשה מהווה קפיצת מדרגה בתחום הדינמי, משפרת את האחיזה, מאפשרת תאוצה מהירה יותר ביציאה מפניה, ומפחיתה תת היגוי ביחס לדור הקודם.
אאודי RS3 2021
לאאודי RS3 מספר מצבי נהיגה לבחירה המשפיעים על חלוקת המומנט בין הגלגלים. במצב Comfort עובר המומנט לציר הקדמי. במצב Auto מתחלק המומנט בצורה מאוזנת בין הצירים לצמצום תת היגוי או היגוי יתר. במצב Dynamic עובר רוב המומנט לציר האחורי לטובת התנהגות כביש דינמית יותר. במצב RS Torque Rear עובר המומנט לגלגל האחורי החיצוני לפניה כדי לגרום להיגוי יתר ולמעשה לאפשר דריפטים מבוקרים. על מנת לסנכרן בין שלל הרכיבים והחיישנים במערכת ההנעה המורכבת, פיתחה אאודי מערכת מחשוב עצמאית.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.