סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
ב.מ.וו. חושפת את סדרה 4 החדשה. הסדרה החדשה אינה אלא גרסאות קופה וקבריולט לסדרה 3. בשלב זה חושפת ב.מ.וו. פרטים על גרסת הקופה ובהמשך תחשוף גם את גרסת הקבריולט. ההחלטה על הקצאת סדרה נפרדת לגרסאות הקופה והקבריולט היא חלק ממהלך רחב בו מצויה ב.מ.וו. מזה שנים. ככלל ניתן להגיד שמעתה דגמי הקופה והקבריולה ייוצגו על ידי מספר סדרה זוגי (ראו סדרה 6 קבריולט וקופה המבוססות על סדרה 5, סדרה 2 העתידית שהיא למעשה גרסת קופה וקבריולט של סדרה 1) וגרסאות הסדאן והסטיישן מיוצגות על ידי ספרות אי זוגיות.
סדרה 4 קופה החדשה מבשרת על עידן חדש בסדרת הקופה. סדרה 4 קופה החדשה היא דור רביעי לגרסאות קופה משפחתיות שמציגה ב.מ.וו.. העיצוב שלה סדרה 4 קופה החדשה לדעתנו מוצלח מאוד, הפרופורציות של הרכב מאוזנות ולמרות הבסיס המשותף שלה עם סדרה 3 החדשה היא מצליחה להיבדל ממנה אך עם זאת להיות מזוהה איתה כבר במבט הראשון. סדרה 4 קופה החדשה גדולה מסדרה 3 קופה הקודמת אותה היא מחליפה הן ברוחב והן בבסיס הגלגלים. מידות הרכב עומדות על 4,638 מ"מ אורך (תוספת של 26 מ"מ לעומת הדור הקודם), בסיס גלגלים של 2,810 מ"מ (ארוך ב- 50 מ"מ לעומת מהדור הקודם), גובה של 1,362 מ"מ (16 מ"מ נמוך יותר מהדור הקודם) ורוחב של 1,825 מ"מ (גידול של 43 מ"מ לעומת הדור הקודם) התורם למראה הספורטיבי של הרכב. נתון נוסף שתורם למראה הספורטיבי הוא מפסקי הסרנים הקדמי והאחורי שגדלו באופן ניכר לעומת הדגם הקודם, מפסק הסרן הקדמי בסדרה 4 קופה החדשה עומד על 1545 מ"מ (גידול של 45 מ"מ לעומת הדור הקודם) ומפסק הסרן האחורי עומד על 1,593 מ"מ (גידול של לא פחות מ- 80 מ"מ לעומת הדור הקודם).
עיצוב הפנים של הרכב מציג שילוב של ספורטיביות וסגנון, כל הפקדים המרכזיים החשובים לנהיגה מסודרים בצורה ארגונומית מופתית מסביב לנהג עם גישה אופטימלית לכל אחת מהפונקציות. סדרה 4 החדשה מוצעת בארבעה גרסאות אבזור שונות (Sport Line ,Modern Line ,Luxury Line ו- M Sport package) הנבדלות ביניהן ברמת האבזור הפנימי והחיצוני וכן בצבעי גימור הפנים.
המרכיבים המכוננים בחוויית הנהיגה בסדרה 4 קופה החדשה על פי ב.מ.וו. הם דינאמיקת הנהיגה המרשימה שלה ומאפייני ניהוג היוצרים תחושת בטחון. מהנדסי ב.מ.וו. ביצעו שיפורים ניכרים לעומת סדרה 3 קופה הקודמת בעיקר בתחומים כגון: דיוק ההיגוי, דיוק וזריזות של הרכב באופן כללי, כמו גם "השחזה" של "האינסטינקטים" של סדרה 4 קופה החדשה כמכונת נהיגה טהורה. כמו כן, ביצעו המהנדסים עבודה חשובה בתחום טכנולוגיית השלדה, חלוקת משקל אופטימלית של 50:50 והנמכת מרכז הכובד של הרכב ל- 500 מ"מ לטובת אחיזת כביש טובה יותר. בכך הופכת סדרה 4 קופה החדשה להיות המכונית עם מרכז הכובד הנמוך ביותר בהיצע של ב.מ.וו.
סדרה 4 תשווק עם הנעה אחורית ותיבות ההילוכים שיוצעו יהיו תיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים ואוטומטית עם שמונה הילוכים הכוללת ידיות להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה. כמו כן, גרסאות הבנזין יוצעו גם עם הנעה כפולה הקרויה על ידי ב.מ.וו. xDrive. המנועים שיניעו את סדרה 4 קופה החדשה כבר בתחילת הדרך יהיו מהטכנולוגיה החדישה ביותר של ב.מ.וו. העושה שימוש במנועים עם טורבו כפול וההספקים ינועו בטווח של 184 כ"ס ועד 306 כ"ס. מנוע הבנזין הראשון בהיצע שישמש את ה- 428i וה- 428i xDrive מציג נתוני הספק של 245 כ"ס מנפח מנוע של 2.0 ליטר, מנוע הבנזין הבא שישמש את ה- 435i וה- 435i xDrive מציג נתון הספק של 306 כ"ס מנפח מנוע של 3.0 ליטר. כמו כן, תוצע סדרה 4 קופה החדשה עם מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר עם הספק של 184 כ"ס שישמש את גרסת ה- 420d. סדרה 4 החדשה תוצג ככל הנראה באופן רשמי בתערוכת פרנקפורט הקרובה ותגיע אלינו לא לפני סוף השנה או תחילת השנה הבא.
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025