סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, מודיעה היום על תחילת שיווקה של אחת המכוניות החשובות ביותרשל היצרן בשנים האחרונות, פיג'ו 308 החדשה. מזה מספר שנים לא הייתה לפיג'ו מכונית משפחתית תחרותית באמת. מנועי 1.6 ליטר מיושנים ותיבות הילוכים שפותחו אי שם בשלהי המילניום הקודם מנעו מהיבואנית למסור כמויות גדולות של מכוניות.
מאז הוצגה לפני כשנה בתערוכת פרנקפורט, הספיקה פיג'ו 308 לגרוף לא מעט פרסים ותארים, ביניהם "רכב השנה האירופאי" לשנת 2014. כמו כן, הציגה המשפחתית החדשה של פיג'ו ביצועים מרשימים למדי בכל הנוגע לחסכון בדלק, שם היא הצליחה לגמוע לא פחות מ- 1,180 ק"מ במיכל בנזין אחד של 53 ליטרים ולהשיג נתון צריכת דלק ממוצע של 22.3 ק"מ לליטר.
פיג'ו 308 הגיעה לישראל בשתי תצורות מרכב, האצ'בק 5 דלתות וסטיישן (SW). מידותיה צמחו בהשוואה לדגם המוחלף, אורכה עומד על 4,253 מ"מ לגרסת ההאצ'בק ו- 4,585 מ"מ לגרסת הסטיישן. ממדי הרוחב והגובה זהים בין שתי גרסאות המרכב ועומדים על 1,804 מ"מ ו- 1,471 מ"מ בהתאמה. בסיס הגלגלים של גרסת ההאצ'בק נמתח על פני 2,620 מ"מ בעוד גרסת הסטיישן מתהדרת ב- 2,730 מ"מ ארוכים במיוחד. נפח תא המטען בגרסת ההאצ'בק עומד על 420 ליטרים וגדל ל- 1,228 ליטרים עם קיפול המושבים האחוריים, ובגרסת הסטיישן על 563 ליטר וגדל ל- 1,613 ליטר עם קיפול המושבים.
החסכון המרשים בדלק הושג בזכות מנוע טורבו בנזין בעל שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת שישה הילוכים מבית אייסין היפנית. המנוע מפיק נתונים מרשימים מאוד של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ. לצורך השוואה, מפיקים מנועים מקבילים מבית רנו ופולקסווגן 120 ו- 105 כ"ס בהתאמה. מחברת לובינסקי נמסר כי בהמשך תשווק גם גרסה בעלת תיבת הילוכים ידנית.
פיג'ו 308 תשווק בישראל בשתי רמות אבזור: אקטיב ופרימיום. הראשונה כוללת 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 9.7 אינץ', חיישני לחץ אוויר בצמיגים, בקרת שיוט ומגביל מהירות, חיישני אורות גשם, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת, שקעי USB ו- AUX ועוד. גרסת פרימיום תכלול בנוסף פריטים כגון הגה מחופה עור, חישוקי 17 אינץ', גג פנוראמי, מושבי ספורט עם תמיכה משופרת, בלם יד חשמלי ועוד.
פיג'ו 308 החדשה, מחירים וגרסאות:
פיג'ו 308 אקטיב 1.2 אוט': 132,990 ₪
פיג'ו 308 פרימיום 1.2 אוט': 148,990 ₪
פיג'ו 308 סטיישן 1.2 אוט': 139,990 ₪
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025