סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
לפני כ- 7 שנים המציאה ניסאן קטגוריה חדשה של מכוניות למשפחה. היא לקחה מכונית סטיישן משפחתית, הוסיפה לה את היציבה הגבוהה של רכב שטח ובמקביל הורידה את ההנעה הכפולה, את מתלי השטח הרכים מדי ואת הצמיגים שלא באמת מתאימים לנהיגת כביש. כך נולד ניסאן קשקאי, שהפך כמעט בן לילה ללהיט מכירות עולמי ורשם לזכותו מעל ל- 2 מיליון מכירות במהלך הקריירה של הדור הראשון.
הדור השני של ניסאן קשקאי שנחת היום בישראל, מסתמן כממשיך השעיטה הטכנולוגית שהחל קודמו והוא מגיע עם שק מלא בהפתעות בדמות מערכות בטיחות ונוחות מתקדמות לצד פריטי אבזור מעניינים שככל הנראה יגרמו למתחרות להזיע לא מעט.
ניסאן קשקאי החדש מקבל את שפת העיצוב החדשה של היצרנית והוא למעשה הרכב הראשון שנוחת בישראל ועושה בה שימוש. העיצוב חד ואתלטי יותר מאשר בעבר, הזוויות הפכו חדות וכמעט כל הקימורים והעיגולים שעיטרו את קודמו נשארו על רצפת חדר העריכה. התוצאה מאוד מעניינת ונאה, והפרופורציות של הרכב שהיה בדורו הקודם עגלגל וקצת שמנמן הפכו ספורטיביות ורזות.
ארסנל הטכנולוגיה של ניסאן קשקאי החדש מתחיל בשני מנועים מוגדשי טורבו חדשים-ישנים שפותחו בשיתוף רנו ונמצאים בשימוש בדגמי רנו השונים. הראשון הוא מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 115 כ"ס ומומנט מרבי של 16.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה. התאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 12.9 שניות וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 17.9 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. המנוע השני מסוג טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר המפיק 130 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ, ומשודך גם הוא לתיבת הילוכים רציפה. נתוני הביצועים מספרים על 11.1 שניות במיאוץ מאפס למאה וצריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.
המפגן הטכני ממשיך בחבילת מערכות אותה מכנה ניסאן "NSS" או "Nissan Safety Shield". החבילה מורכבת ממספר מערכות בטיחות מתקדמות שמוכרות לנו מסגמנטים גבוהים יותר ומביאה את המכוניות העממיות צעד נוסף קרוב יותר לבטיחות אקטיבית מתקדמת. חבילת NSS כוללת מערכת לבלימה אוטומטית דו-שלבית במקרה של אי שמירת מרחק, תאורת LED מלאה, התראה על עצמים בשטחים מתים, מערכת חנייה אוטומטית, עזר אור דרך שמחליף בין אור מעבר לאור דרך באופן אוטומטי, מערכת מצלמות היקפית מלאה, התראת סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, התראה על עייפות הנהג ועוד.
ניסאן קשקאי החדש ישווק בשלוש רמות אבזור, אסנטה, אסנטה SV, וטקנה. הגרסה הבסיסית תציע מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' עם 6 רמקולים, דיבורית בלוטות', שקעי USB ו- AUX, ושליטה מההגה, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חיישני גשם, מראות צד מתקפלות חשמלית, חישוקי 17 אינץ' מסגסוגת קלה, 6 כריות אוויר עם אפשרות לניתוק כרית האוויר של הנוסע, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בלם חניה חשמלי ועוד.
גרסת אסנטה SV תציע בנוסף את מערכת המצלמות ההיקפית, חיישני חניה מלפנים ומאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, גג זכוכית פנוראמי (לא נפתח), מסילות גגון וחישוקי 18 אינץ'. דגם זה כולל בנוסף חלק מהמערכות שמרכיבות את חבילת NSS - מערכת בלימה אוטומטית למניעת התנגשות חזיתית, עזר אורות דרך, זיהוי תמרורים והתראה על סטייה מנתיב הנסיעה. רמת אבזור טקנה הבכירה תוסיף את שאר חבילת NSS, חישוקי 19 אינץ' ומושבי עור מחוממים.
ניסאן קשקאי החדש, גרסאות ומחירים:
ניסאן קשקאי אסנטה טורבו בנזין 1.2 אוט': 154,900 ₪
ניסאן קשקאי אסנטה SV טורבו בנזין 1.2 אוט': 164,900 ₪
ניסאן קשקאי טקנה טורבו בנזין 1.2 אוט': 174,900 ₪
ניסאן קשקאי אסנטה 1.6 טורבו דיזל אוט': 169,900 ₪
ניסאן קשקאי אסנטה SV טורבו דיזל 1.6 אוט': 179,900 ₪
ניסאן קשקאי טקנה 1.6 טורבו דיזל אוט': 189,900 ₪
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025