נחשפה ניסאן מקסימה החדשה

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 13 אפריל 2015
  • 0 תגובות

עפ"י התמונות שפרסה ניסאן נראה שהחבר'ה במחלקת העיצוב של ניסאן עבדו הרבה שעות נוספות והצליחו ליצור מכונית מרהיבה בעלת עיצוב ייחודי ונוכחות בולטת מבלי להתפשר יותר מדי על פרקטיות המכונית. מלבד קווי העיצוב המרשימים של ניסאן מקסימה החדשה, גם הפרופורציות מחמיאות לה ומשדרות מוצקות אך סרח עודף קטן יותר מאחור היה משפר את ההופעה.

ניסאן מקסימה החדשה

תא הנוסעים מאופיין בעיצוב ספורטיבי ויוקרתי למדי עם הגה ספורטיבי קטום בתחתית בעל מנופי העברת הילוכים בולטים, קונסולה מרכזית הפונה לכיוון הנהג, דשבורד מחופה עור, ומושבים ספורטיביים מרופדים בעור ומתכווננים חשמלית. כמובן שמרבית הפינוקים יוצעו רק בגרסאות הבכירות. ניסאן מקסימה החדשה תגיע לאולמות התצוגה בארה"ב בקיץ הקרוב עם תג מחיר התחלתי של 32,410 $.

ניסאן מקסימה החדשה

רשימת האבזור הארוכה כוללת בין היתר מפתח חכם, חישוקי אלומיניום בקוטר 18 או 19 אינץ', מסך בגודל 7 אינץ' בלוח המחוונים, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', חיפוש מקוון בגוגל, וקישוריות בלוטות'. כמו כן, ניתן להזמין את הדגם עם מגוון מערכות בטיחות אקטיביות הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, ניטור עצמים בשטח מת כולל מאחור, והתרעה על עייפות הנהג.

ניסאן מקסימה החדשה

הדור החדש של ניסאן מקסימה מצוייד במנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 300 כ"ס (10 כ"ס יותר מבדגם הקודם) ומומנט מרבי של 36 קג"מ. המנוע משודך למערכת הנעה קדמית ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה חדשה ששופרה לטובת תאוצה מהירה יותר. היצרנית טוענת כי בדור החדש של מנוע ה- V6 הוחלפו יותר מ- 60% מהחלקים, דבר שתרם לשיפור של עד 15% בצריכת הדלק העומדת על כ- 12.7 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית. בנוסף, תצוייד ניסאן מקסימה לראשונה במצב ספורט המחדד את תגובת ההגה, המנוע, ותיבת ההילוכים, ומשמיע צליל מנוע מגרה יותר בתא הנוסעים.

הדור החדש של ניסאן מקסימה מבוסס על פלטפורמה קשיחה וקלה יותר ביחס לדור הקודם שתרמה להפחתה של כ- 40 ק"ג ממשקל הרכב. אורכה הכללי עומד על 4,897 מ"מ, רוחבה 1,859 מ"מ, גובהה 1,435 מ"מ ובסיס גלגליה עומד על 2,776 מ"מ. מדובר במידות כמעט זהות לדור היוצא.

סרטון ניסאן מקסימה החדשה