כל הפרטים על סוזוקי איגניס 2016 החדש

  • כתב: צבי לשץ
  • צילום: יצרן
  • 25 ינואר 2016
  • 2 תגובות

סוזוקי איגניס החדש החל את דרכו בשוק היפני וצפוי להגיע לישראל לקראת סוף השנה הנוכחית, אז נוכל לדעת מה יכלול המפרט הישראלי ומה יהיה מחירו. סוזוקי איגניס החדש הוא הכלאה בין מכונית מיני עירונית לרכב פנאי שטח וסוזוקי מגדירה אותו כמיני קרוסאובר.

סוזוקי איגניס החדש

אורכו של סוזוקי איגניס החדש עומד על 3,700 מ"מ ורוחבו עומד על 1,660 מ"מ. מרווח הגחון עומד על 180 מ"מ שעפ"י סוזוקי מבטיחים עבירות טובה בשטח ובשלג. בעיצוב הדגם החדש ניסו המעצבים להשתמש באלמנטים מדגמי העבר של החברה אך אנו לא מצאנו איזכורים עבים לדגמי העבר למעט פתחי האוורור בתפר שבין מכסה המנוע לכנף שנלקחו מסוזוקי ויטרה וסוזוקי גרנד ויטרה. סוזוקי איגניס החדש רוצה לכבוש את השטח ובאותה נשימה גם את העיר. החזית אגרסיבית, ומהצד ניתן לזהות פתחי אוורור קרביים מאחורי החלונות. מאחור העיצוב פחות מוחצן ובשורה התחתונה, בחזית, עיצובו של סוזוקי איגניס החדש נקי ונעים מאוד לעין.

תא הנוסעים של סוזוקי איגניס החדש כולל מאפייני עיצוב פשוטים בעלי קווים ישרים עם דגש על שימושיות גבוהה וניצול מרבי של המרווח הפנימי. עפ"י סוזוקי, מרווח הפנים יהיה מהנדיבים בקטגוריה והמושבים האחוריים ינועו על מסילה על מנת למקסם את נוחות הישיבה על חשבון נפח תא המטען או להיפך.

סוזוקי איגניס החדש

סוזוקי איגניס החדש מצוייד במנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר בהספק 91 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה. סוזוקי איגניס החדש מצוייד במערכת היברידית חלקית שכוללת סוללת ליתיום-יון ומנוע חשמלי בנוסף למנוע הבנזין. המנוע החשמלי מיועד בעיקר להוריד עומס ממנוע הבנזין בזמן האצות והתנעה מחדש. המערכת ההיברידית של סוזוקי איגניס לא יכולה לפעול על אנרגיה חשמלית בלבד ולמעשה המנוע החשמלי יפעל לפרקי זמן קצובים של 30 שניות בלבד. היצרנית טוענת כי המערכת מוכחת כמצמצמת גזי פליטה וחסכונית בדלק עם נתון של 28.7 ק"מ לליטר לגרסת ההנעה הקדמית. סוזוקי איגניס החדש מבוסס על שלדה חדשה לחלוטין ויוצע גם בגרסת 4x4 שתקבל מערכות בקרת ירידה במדרון ובקרת אחיזה חכמה Grip Control שאנו מכירים מסוזוקי ויטרה החדש.

סוזוקי איגניס החדש

בסוזוקי מבטיחים שהאיגניס החדש יהיה נוח ושימושי ביומיום. דוגמה לכך הוא תא הכפפות שתוכנן באופן חכם עם חלוקה למסמכים חשובים ולטישו. מעבר לכך תשווק סוזוקי איגניס ביפן עם מערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת ניווט וקישוריות מלאה, חימום למושבים הקדמיים, ובקרת שיוט אדפטיבית. אבזור הבטיחות כולל מערכת אזהרה על סטייה מנתיב הנסיעה והתרעת התנגשות מלפנים.

סרטון סוזוקי איגניס החדש