סקודה חותכת מחירים באלפי שקלים
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
קיה חושפת בתערוכת שיקגו רכב פנאי שטח היברידי חדש העונה לשם קיה נירו. על פי היצרן מציג הדגם החדש עיצוב לא-היברידי מובהק לצד צריכת דלק מצויינת, פרקטיות יומיומית והבטחה להנאה מנהיגה. קיה נירו החדש מבוסס על שלדה חדשה ייעודית לרכבים היברידיים ומצטרף לקיה סול EV, וקיה אופטימה הייבריד בדרך לשלש את היצע הדגמים הירוקים של קיה עד לשנת 2020.
קיה נירו החדש עוצב בקליפורניה ובקוריאה. מעצבי הדגם שאפו לתוצאה סופית שלא תזעק הייבריד מכל עבר כמו שעושות טויוטה פריוס ויונדאי אייוניק. לקיה נירו החדש מרכב נמוך ורחב יחסית המקנה לו מראה ספורטיבי ותחושה יציבה. החזית קיבלה את סימני ההיכר של קיה וכוללת שבכת קירור בעיצוב אף נמר ויחידות תאורה משוכות לאחור המזכירות מאוד את אלו של קיה ספורטאז' החדש. מהצד ניתן להבחין בקו גג ארוך עם פסי גגון, פסי הגנה לדלתות. מאחור הותקנו יחידות תאורה גדולות וספויילר עילי גדול בצבע שחור.
עיצוב הפנים מודרני ונאה עם צגי מידע גדולים וצבעוניים. הדשבורד משלב שני צבעים ומחולק לחלק עליון ותחתון כבכל דגמי קיה החדשים. בסיס הגלגלים של קיה נירו עומד על 2,700 מ"מ שמבטיחים מרחב פנימי מצויין והמושבים הארגונומיים מבטיחים נוחות גבוהה בנסיעות ארוכות. בנוסף ניתן דגש על עידון תא הנוסעים ורמת הרעש בתוכו עם חומרי בידוד איכותיים.
כאמור, קיה נירו החדש מבוסס על שלדה ייעודית לרכבים ההיברידיים העתידיים של קיה ובה נעשה שימוש במתכות קשיחות וקלות משקל. קיה נירו החדש מצוייד במנוע בנזין חדש בנפח 1.6 ליטר בהספק 103 כ"ס הפועל במחזור אטקינסון כמקובל במערכות היברידיות. אל מנוע הבנזין מצטרף מנוע חשמלי שמקפיץ את ההספק הכולל של המערכת לכדי 146 כ"ס. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית DCT חדשה שמציעה על פי קיה העברות הילוכים חלקות וחווית נסיעה נעימה. את מכלול ההנעה משלימה סוללת ליתיום-יון במתח גבוה אשר ממוקמת מתחת לשורת המושבים האחורית. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 21.2 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
קיה נירו החדש יצוייד במערכות נוחות ובטיחות מתקדמות הכוללות בין היתר ניטור שטחים מתים, ניטור תנועה צולבת מאחור, בקרת שמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ומערכת בלימה אוטונומית. מעבר לכך יצוייד קיה נירו במערכת ניווט חכמה הפועלת בשילוב המערכת ההיברידית שתקבע מתי תיטען הסוללה ומתי תשמש את המנוע החשמלי, על פי תנאי הדרך, זרימת התנועה, והתנאים הטופוגרפיים.
שוק הרכב הישראלי משתנה לנגד עינינו. המותגים הסינים הרבים מגבירים את התחרות והמותג הצ'כי הוותיק נאלץ ...
בוריס רוזנר 04 דצמבר 2025
גיאו מוביליטי, יבואנית ג'ילי לישראל, צפויה להשיק רשמית את רכב הפנאי ג'ילי סטאריי (GEELY Starray EM-i...
בוריס רוזנר 02 דצמבר 2025
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על השקת קיה ספורטאז' הייבריד לונג 2026 לאחר מתיחת פנים על מנת להתח...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
ליפמוטור C10 החשמלי אשר הושק לראשונה בסוף 2024 עם טווח נסיעה של עד 424 ק"מ וטעינה חד פאזית איטית, מג...
בוריס רוזנר 01 דצמבר 2025
פריסבי, יבואנית אלפין לישראל, משיקה הבוקר את אלפין A290 החשמלית - גרסת הביצועים של רנו 5 אשר גם היא ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל, משיקה את רכב הפנאי החשמלי ג'נסיס GV70 EV לאחר מתיחת פנים הכוללת תא נ...
בוריס רוזנר 27 נובמבר 2025