וידאו: פורד מוסטנג עברה מתיחת פנים

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 18 ינואר 2017
  • 0 תגובות

אמש חשפה פורד את המוסטנג החדשה לאחר שעברה מתיחת פנים הכוללת יחידות הנעה משודרגות, מתלים אדפטיביים, רשימת אבזור עשירה יותר, ועיצוב מעודכן. להפתעתה של פורד, העיצוב החדש שאמור לקלוע לטעם האמריקאי גרר תגובות צוננות מצד חובבי רכב רבים בארה"ב הטוענים כי מתיחת הפנים הקוסמטית אינה מוצלחת, בלשון המעטה.

פורד מוסטנג 2018 החדשה

החזית החדשה שרירית ואגרסיבית יותר למראה הודות לפנסי LED בעיצוב חדש ומכסה מנוע שהונמך ביחס לדגם הקודם. מאחור קיבלה הפוני האייקונית פנסי LED מעודכנים, פגוש חדש וספויילר אופציונלי. בנוסף עדכנה החברה את היצע חישוקי הסגסוגת והוסיפה צבע כתום למבחר צבעי המרכב. תא הנוסעים נותר ללא שינוי כמעט והחידוש העיקרי בו הוא לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12 אינץ' עם שלוש תצוגות לבחירה בהתאם למצב הנהיגה.

פורד מוסטנג 2018 החדשה

לראשונה תוצע פורד מוסטנג עם מערכות בטיחות מתקדמות, ביניהן מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת התרעה על אי שמירת מרחק מלפנים, ומערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה. אפליקציית FordPass תאפשר לבעל הרכב לפתוח, לסגור, להתניע, ולאתר את רכבו בעזרת הסמארטפון.

פורד מוסטנג 2018 החדשה

פורד מוסטנג החדשה תשווק עם שני מנועים לבחירה. הגרסה הבסיסית מצויידת במנוע טורבו בנזין (אקובוסט) בנפח 2.3 ליטרים, ואילו גרסת GT הבכירה חמושה במנוע V8 בנפח 5.0 ליטרים. מנוע ה- V6 בנפח 3.7 ליטרים סיים את תפקידו ושייך להסיטוריה. פורד טרם פרסמה פרטים טכניים אך הודיעה כי שני המנועים בעלי הספק גבוה מבעבר וביצועים עדיפים ביחס למנועים הקודמים.

שני המנועים משודכים לתיבת 10 הילוכים אוטומטית חדשה המחליפה את תיבת 6 ההילוכים הקודמת, או לתיבת 6 הילוכים ידנית אשר תוכננה מחדש כדי להתמודד עם המומנט בצורה אופטימלית. בנוסף זכו כל גרסאות פורד מוסטנג 2018 לבולמים ומוטות מייצבים חדשים לטובת שיפור התנהגות הכביש. בולמים אדפטיביים מסוג MagnaRide יוצעו כאופציה בתוספת תשלום.

סרטון פורד מוסטנג לפני ואחרי מתיחת הפנים