ב.מ.וו X7 קונספט נחשף בתמונות

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 10 ספטמבר 2017
  • 0 תגובות

ב.מ.וו X7 קונספט צפוי להיחשף לציבור בתערוכת פרנקפורט שתחל בעוד כשבוע, אך כבר כעת שחררה ב.מ.וו תמונות ראשונות הרוזמות על דגם הייצור שיתחרה במרצדס GLS, ריינג' רובר ודומיו. ב.מ.וו X7 קונספט מציג מידות גדולות ושישה מושבים נפרדים ומרווחים המסודרים בשלוש שורות. המושבים האמצעיים בעלי כוונון רוחבי כדי שהנוסעים יוכלו ליהנות משדה ראיה טוב יותר דרך השמשה הקדמית. בכל אופן, נראה כי הדגם הסדרתי יציע סידור מושבים שגרתי יותר לשבעה נוסעים.

ב.מ.וו X7 קונספט

מבחוץ בולט גריל הכליות המפורסם של ב.מ.וו, כאן במידות XL, ומצידיו יחידות תאורה צרות מסוג LED לייזר. בפגוש הקדמי ניתן לזהות שני כונסי אוויר מגודלים, ומהצד ניתן להבחין בידיות ייחודיות לפתיחת הדלתות ומראות צד דקיקות שלא יגיעו לדגם הסדרתי. מאחור פגוש מאסיבי וגופי תאורה צרים המתחברים באמצעות פס כרום לרוחבם. אלמנט בולט נוסף הוא גג הזכוכית הענק עם מסגרת הכרום. גם הוא צפוי להישאר רק בגרסת הקונספט.

ב.מ.וו X7 קונספט

תא הנוסעים מתאפיין בעיצוב מינימליסטי המכונה על ידי היצרנית "כוריאוגרפיית LED אינטרקטיבית" וכולל תאורת אווירה חכמה המגיבה לשינויים בתא הנוסעים. קומץ הפקדים הפיזיים ממוקמים סביב ידית ההילוכים המוכרת של היצרנית ובנוסף ניתן לראות לוח מחוונים דיגיטלי והגה בעל 3 חישורים בעיצוב חדש. ב.מ.וו השקיעה המון באבזור הקישוריות, כך שמעבר לצג מרכזי בגודל 12.3 אינץ', הותקנו מסכי מגע גם לנוסעים מאחור באמצעותם יוכלו להזין כתובות ניווט ומידעים לצג המרכזי.

ב.מ.וו X7 קונספט

ב.מ.וו X7 צפוי להתבסס על הפלטפורמה של ב.מ.וו סדרה 7 המשלבת אלומיניום וסיבי פחמן לטובת משקל נמוך יותר. גם יחידות ההנעה ילקחו מסדרה 7 כולל גרסה היברידית נטענת.