אאודי RS 5 ספורטבק 2018 נחשפת

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 29 מרץ 2018
  • 0 תגובות

אאודי RS 5 ספורטבק היא האחות הפרקטית בסדרת RS 5, ומציעה ביצועים מרשימים לצד שימושיות יומיומית טובה הודות למרכב 5 דלתות. יחידת ההנעה זהה לזו של אאודי RS 5 קופה וכוללת מנוע טורבו בנזין V6 בנפח 2.9 ליטרים בהספק 450 כ"ס ומומנט של 60.0 קג"מ בטווח של 1,900-5,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה קוואטרו המחלקת את המומנט ביחס 40:60 לטובת הציר האחורי. כאופציה מוצע דיפרניציאל אחורי עם מערכת תיעול מומנט בין הגלגלים האחוריים.

אאודי RS 5 ספורטבק

תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 3.9 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל- 250 קמ"ש או ל- 280 קמ"ש עם חבילת דינמיק פלוס המוצעת כאופציה. על פי אאודי, המתלים מספקים יכולת דינמית התואמת את הביצועים והמרכב הוגבה ב- 3 מ"מ לעומת הדגם הפורש, אך הונמך ב-7 מ"מ ביחס לאודי S5. כמו כן, יוצעו לרוכשים מתלים אדפטיביים כאופציה.

אאודי RS 5 ספורטבק

העיצוב החיצוני נבדל מאאודי A5 ספורטבק קונבנציונלית באמצעות בתי גלגלים רחבים המוסיפים למראה האגרסיבי, גריל כוורת ענק ומושחר עם סמל RS 5 בצידו, פגושים קרביים עם כונסי אוויר בחזית, ספויילר קדמי, וחישוקים בקוטר 19 או 20 אינץ'.

אאודי RS 5 ספורטבק

תא הנוסעים מתאפיין במושבי באקט חובקים בריפוד עור נאפה, פאנלים מקרבון, גלגל הגה קטום, וסמלי RS הפזורים בתא הנוסעים. מערכת המולטימדיה המוכרת של אאודי מציעה צימוד ל- Apple CarPlay ו- Android Auto. כמו כן, עומדת לרשות הנהג תצוגת RS המספקת מידע אודות נתונים כגון כוחות G ולחץ המופעל על הצמיגים. אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ובלימה אוטונומית.

שיווקה של אאודי RS 5 ספורטבק צפוי להתחיל במחצית השנייה של השנה.