רנו מגאן RS קאפ מושקת בישראל

  • כתב: בוריס רוזנר
  • צילום: יצרן
  • 06 נובמבר 2019
  • 0 תגובות

לאחר המתנה בת שנתיים, מושקת בישראל רנו מגאן RS אשר תתחרה במשפחתיות ספורטיביות כגון סיאט לאון קופרה ופולקסווגן גולף GTI. העיצוב הקרבי מושג באמצעות בתי גלגלים רחבים המאכלסים חישוקי 19 אינץ' נאים, פגוש קדמי בולט עם פנסי ערפל בעיצוב דגל שחמט, פתחי אוורור מאחורי הגלגלים הקדמיים, ופגוש אחורי עם יציאת מפלט מרכזית המשתלבת בדיפיוזר הגדול בתחתית הפגוש. בתא הנוסעים תמצאו מושבי ספורט בריפוד אלקנטרה לצד בורר הילוכים ודוושות בגימור אלומיניום.

רנו מגאן RS

רנו מגאן RS מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.8 ליטרים בהספק 280 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 39.8 קג"מ ב- 2,400-5,000 סל"ד. המנוע משודך למערכת הנעה קדמית, ולראשונה ברנו מגאן RS מוצעת תיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם מנופים להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה. המנוע מספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.8 שניות. צריכת הדלק עומדת על 13.1 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. כמו כן מצוייד הדגם במערכת בקרת שיגור לטובת זינוק יעיל מהמקום.

רנו מגאן RS

לרנו מגאן RS מערכת היגוי לארבעת הגלגלים המקטינה את קוטר הסיבוב במהירויות נמוכות ומשפרת את היציבות הכיוונית במהירויות גבוהות. המתלים הקדמיים תוכננו בשיתוף קבוצת המירוצים של רנו ומספקים אחיזה גבוהה כמתבקש. גרסת קאפ, היחידה המשווקת בישראל, מגיעה עם דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מסוג טורסן, בלמים מבית ברמבו, צמיגים ברוחב 245 מ"מ לעומת 235 מ"מ בגרסת הרגילה, ומתלים מוקשחים.

רנו מגאן RS

רשימת האבזור כוללת לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה R-Link 2 עם מסך מגע בגודל 8.7 אינץ' המציג בין היתר נתוני ביצועים בזמן אמת, מערכת חניה אוטומטית, מושבים קדמיים מחוממים, מערכת שמע היקפית עם 8 רמקולים, ותאורת LED מלאה. אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת בלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים, והתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה.

מחירה של רנו מגאן RS קאפ עומד על 235,000 ₪