יונדאי וולוסטר N מקבלת תיבת 8 הילוכים DCT

  • כתב: אלדר מנורי
  • צילום: יצרן
  • 21 אפריל 2020
  • 0 תגובות

יונדאי וולוסטר הנוכחית אינה משווקת בישראל אך בשווקים אחרים היא מוצעת גם בגרסת N חמה המצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים המפיק 275 כ"ס ומומנט של 36.0 קג"מ, ששודך עד כה רק לתיבת 6 הילוכים ידנית. כעת משיקה יונדאי תיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים חדשה אשר תשרת לראשונה את יונדאי וולוסטר N וצפויה להגיע בקרוב גם אל יונדאי i30N בגרסאות האצ'בק ופאסטבק המשווקות בישראל ונמכרות ביחידות בודדות, בין היתר עקב ביקוש נמוך לתיבה ידנית.

יונדאי וולוסטר N

עם תיבה זו מציגה יונדאי וולוסטר N תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.6 שניות ביחס ל- 6.1 שניות עם התיבה הידנית. התיבה הרובוטית כוללת מצמדים רטובים הטבולים בעוקת שמן להפחתת בלאי, ואופציית N grin shift המאפשרת גדישת יתר (BOOST) למשך 20 שניות במומנט של 38.4 קג"מ. גדישת היתר מוצגת על לוח המחוונים בחיווי יעודי. פונקצייה נוספת הינה N shift power המתזמנת את העברת ההילוכים בנקודה האידיאלית לטובת ביצועים מיטביים בעת נהיגה בעצימות של 90% ומעלה. פונקציה נוספת המכונה N track sense נועדה לחוש את תנאי הדרך ולתזמן בהתאם את העברת ההילוכים.

יונדאי וולוסטר N

פרט לתיבה מתחדשת יונדאי וולוסטר N במושבי באקט חדשים המציעים חביקה משופרת ביחס למושבים הסטנדרטיים, משקל מופחת בשני ק"ג למושב, ריפוד עור משולב אלקנטרה, ולוגו N מואר על משענת הגב.

עוד מבשרת יונדאי על מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' אשר תוטמע בהדרגה בכל קשת דגמיה.