ב.מ.וו מציגה קונספט לרכב פנאי היברידי ששם דגש חזק על ניצול חכם של מרחב הפנים, עיצוב ספורטיבי וצריכת דלק נמוכה במיוחד
ב.מ.וו הציגה בסוף השבוע האחרון בתערוכת Friedrichshafen fair - תערוכת פנאי, שטח וטיולים הנערכת בגרמניה, את הקונספט ההיברידי החדש שלה - האקטיב טורר אאוטדור (Active tourer outdoor). הקונספט מציג גישה חדשה ומרעננת בכל הנוגע לעיצוב חיצוני ועיצוב תא הנוסעים ע"י ניצול חכם ומתקדם של מרחב הפנים הקומפקטי, זאת תוך שימוש בטכנולוגיות הנעה היברידיות מתקדמות המקטינות פליטת מזהמים ומצמצמות את צריכת הדלק.

האקטיב טורר אאוטדור מציגה מערכת היברידית של מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר המשולב עם מערכת ההנעה החשמלית eDrive שהוצגה בקונספט ב.מ.וו i8 בתערוכת פרנקפורט 2011. בניגוד למקובל אצל ב.מ.וו, מערכת הנעה זו מניעה את הגלגלים הקדמיים ועושה שימוש בבלימה רגנרטיבית הטוענת את הסוללות בזמן בלימה, כאשר קיימת גם האפשרות לטעינה משקע חשמל ביתי. האקטיב טורר אאוטדור תוכל לנוע בעזרת המנוע החשמלי בלבד לטווח של כ- 30 ק"מ. בשילוב שני המנועים יחד, תפיק 190 כ"ס ותאיץ מ- 0 ל- 100 קמ"ש תוך פחות מ- 8 שניות. מהירותה המקסימלית תעמוד על 200 קמ"ש וצריכת הדלק בנסיעה משולבת תעמוד על 40 ק"מ לליטר בלבד, מדובר בביצועים מרשימים בהחלט. כמו כן, מציגה ב.מ.וו חידוש נוסף בדמות מערכת ה- eco pro, מערכת הממזערת את צריכת החשמל של צרכנים כמו מערכת מיזוג האוויר, מגבירה את יעילות שחזור החשמל של מערכות הרכב ונותנת טיפים לנהיגה חסכונית. כל זאת על מנת להרחיב את טווח הנסיעה על חשמל בלבד.
אורכה של ב.מ.וו אקטיב טורר אאוטדור עומד על 4.35 מטר, רוחבה 1.83 מטר וגובהה 1.57 מטר. למרות המימדים החיצוניים הקומפקטיים, האקטיב טורר אאוטדור מצויידת בבסיס גלגלים ארוך של 2.67 מטר, שתורם למרווח במושב האחורי. האקטיב טורר אאוטדור מציגה עיצוב ספורטיבי וזורם כשבחזית גריל הכליות המוכר יחד עם יחידות תאורה מסוג LED המשתלבות בכנפיים הקדמיות. מכסה המנוע המשתפל קדימה כמו גם חישוקים בקוטר 20 אינץ' תורמים לפרופיל הקרבי.
ב.מ.וו שמה דגש מיוחד על שימוש אינטליגנטי במרחב הפנים ושימושיות גבוהה לאוהבי ספורט וטיולים, נקודה זו באה לידיי ביטוי ע"י מתקן לאחסון שני זוגות אופניים, אשר בניגוד למתקנים סטנדרטיים, מאחסן את האופניים בתוך הרכב, דבר השומר עליהם מפני נזק או גניבה ועוזר למזער התנגדות גרר שיוצרים מתקנים חיצוניים. כאשר איננו בשימוש, המתקן מאוחסן בתוך קיר תא המטען ומשאיר חלל הטענה נקי וגדול. לטובת המטיילים והרוכבים, ב.מ.וו ריפדו את המושבים, ספי החלונות ורצפת תא המטען של האקטיב טורר אאוטדור בחומרים עמידים במיוחד וקלים לניקוי העשויים בחלקם מתרכובות של אלומיניום ופלסטיק.

תפריט נגישות








1 תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.