הדור השביעי של ב.מ.וו סדרה 5 יגיע לשווקים ככל הנראה בסוף שנת 2015 ויצוייד לראשונה במנוע טורבו דיזל בעל שלושה צילינדרים
הדור הבא של ב.מ.וו סדרה 5 סדאן, שיהיה השביעי במספר, נצפה לראשונה כשהוא נגרר על גבי משאית. בעוד דגם הסטיישן נצפה כבר מספר פעמים במהלך החודשים האחרונים, אלא הן התמונות הראשונות של דגם הסדאן שיהווה את החלק העיקרי בקשת דגמי סדרה 5.
ב.מ.וו סדרה 5 סדאן 2016. צילום: WorldCarFans
אמנם לא ניתן לראות הרבה מהתמונות, שכן ההסוואה מסתירה את רובו המוחלט של הרכב, אך אפילו ההסוואה אינה מצליחה להסתיר את הפרופורציות השריריות יותר של הדגם החדש, עם דמיון מובהק לדור האחרון של האחות הבכירה, הסדרה 7.
ב.מ.וו סדרה 5 סדאן 2016. צילום: WorldCarFans
עפ"י הדיווחים, ב.מ.וו תעשה שימוש בפלטפורמה חדשה לחלוטין שתוצג לראשונה בסדרה 7 ולאחר מכן תזלוג לסדרה 6 וסדרה 5. כמו כן, לאחר שמנהל חטיבת M ציין כי החברה עובדת על דגמים עתידיים בעלי הנעה כפולה, חרושת השמועות ברשת טוענת בנחרצות כי היה מדובר ברמז עבה לדור הבא של ה- M5, שתוצג כשנה לאחר סדרה 5 הרגילה.
ב.מ.וו סדרה 5 סטיישן 2016. צילום: WorldCarFans
עם זאת, כל החדשות המרעישות הללו מתגמדות ליד החדשה המרעישה באמת והיא הצגתו של מנוע טורבו דיזל בעל שלושה צילינדרים בנפח שעדיין לא ידוע. המנוע צפוי להפיק כ- 150 כ"ס ולהשיג צריכת דלק לא פחות ממדהימה של 25.6 ק"מ לליטר. לצורך השוואה, מיצובישי ספייס סטאר שנחשבת לאחת המכוניות החסכוניות ביותר בישראל, משיגה צריכת דלק של 25 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת או 27.8 ק"מ לליטר בשיוט בין עירוני (עפ"י נתוני יצרן).

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.