מיצובישי אאוטלנדר PHEV מושק בישראל במחיר של 224,900 ₪

מיצובישי אאוטלנדר PHEV, רכב הפנאי שטח ההיברידי עם אפשרות להטענה משקע חשמלי מתחיל את דרכו בישראל.

תגיות: , , , ,

בשנת 2012 הגיעה מיצובישי לתערוכת פריז עם גרסה היברידית של רכב הפנאי שטח הפופולארי שלה, היא קראה לו מיצובישי אאוטלנדר PHEV, ראשי תיבות של Plug-in hybrid electric vehicle. או בעברית, רכב חשמלי היברידי עם אפשרות להטענה משקע חשמלי. היום מודיעה חברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, על תחילת השיווק במחיר של 224,900 ₪.

מיצובישי אאוטלנדר PHEVמיצובישי אאוטלנדר PHEV

למה, אם כך, בחרה מיצובישי להדביק לגרסה ההיברידית את הכינוי PHEV ולא להסתפק בשם "הייבריד"? השוני הגדול בין המכונית הזו לבין רוב המכוניות ההיברידיות המוצעות כיום בשוק נעוץ בסדר עדיפויות שונה בצורת הפעולה של שני המנועים.

מיצובישי אאוטלנדר PHEVמיצובישי אאוטלנדר PHEV

מיצובישי אאוטלנדר PHEV מצוייד אמנם במנוע בנזין סטנדרטי בנפח 2.0 ליטר עם הספק מוקטן של 121 כ"ס, אך עיקר הנטל של הנעת הרכב מוטל דווקא על שני המנועים החשמליים שממוקמים על כל אחד מהסרנים ומפיקים 82 כ"ס כל אחד. המנוע הקדמי מפיק מומנט מרבי של 14 קג"מ והמנוע האחורי מפיק 20 קג"מ והם אחראים למעשה על הנעת הרכב באופן כמעט בלעדי, מנוע הבנזין יכנס לפעולה אם ידרש לכך ע"י לחיצה נחושה על דוושת התאוצה או כאשר הסוללות יתרוקנו או במהירות של מעל 120 קמ"ש. בשאר המצבים ינוע הרכב בעזרת שני המנועים החשמליים בלבד ומנוע הבנזין יפעל כ"מאריך טווח" וישמש רק לטעינת הסוללות. טווח הנסיעה על חשמל בלבד עומד על 52 ק"מ.

מיצובישי אאוטלנדר PHEVמיצובישי אאוטלנדר PHEV

מיצובישי אאוטלנדר PHEV מצליח להציג צריכת דלק ממוצעת לא פחות ממדהימה של 52.6 ק"מ לליטר שמעניקה לו את זכות הכניסה לקבוצה 1 מבין 15 קבוצות הזיהום. זאת בזכות השימוש המועט ככל האפשר במנוע הבנזין ולמרות משקל עצמי גבוה של 1810 ק"ג. המשקל הגבוה נובע ממשקלן של הסוללות אשר נוגסות גם בנפח תא המטען שעומד על 451 ליטרים או 731 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים (477 ו- 1,022 ליטר בהתאמה בדגם הבנזין).

מיצובישי אאוטלנדר PHEV. תא הנוסעיםמיצובישי אאוטלנדר PHEV. תא הנוסעים

מיצובישי אאוטלנדר PHEV ישווק ברמת אבזור אחת המציגה רשימת פריטים ארוכה למדי. האבזור כולל כניסה והתנעה ללא מפתח, מושבים קדמיים מחוממים, גג שמש נפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ' המאפשרת הצגת תמונת מראה של מסך הסמארטפון על צג המערכת, חיישני אור וגשם, תאורת קסנון, שקעי USB ו- 12v ועוד. רשימת פרטי אבזור הבטיחות גם היא מרשימה וכוללת פריטים שלא נפוצים בקטגוריה כגון בקרת שיוט אקטיבית ובלימה אוטומטית במהירות של עד 30 קמ"ש למניעת תאונה.

מיצובישי אאוטלנדר PHEV. תא הנוסעיםמיצובישי אאוטלנדר PHEV. תא הנוסעים

גולת הכותרת ברשימת האבזור של הרכב היא אפליקציה לסמארטפון שבעזרתה ניתן לשלוט מרחוק במספר מאפיינים של הרכב. כך למשל יוכל הנהג לקבוע את זמני הטעינה ולשנותם לשעות הלילה, אז תעריף החשמל זול יותר, להדליק את הפנסים מרחוק ולשלוט בפעולת מערכת בקרת האקלים על מנת להגיע לרכב כשהוא מקורר מראש.

 

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

ג'נסיס מציגה GV60 מאגמה ביצועיסטית לצד מ...

כבר שנים שג'נסיס מבשלת מהלך אסטרטגי שיהפוך אותה מאלטרנטיבה מוזלת ומעוצבת למותגי היוקרה הגרמניים, למו...

בוריס רוזנר23 נובמבר 2025

פורשה קאיין החשמלי 2026 נחשף וזמין לרכיש...

לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

BYD אטו 2 חשמלי מושק בישראל במחיר 148,99...

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

הכירו את ג'יפ ריקון החשמלי המבטיח יכולות...

ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

רנו טראפיק 2026 החדשה תהיה חשמלית בלבד...

רנו חשפה היום את הדור השישי של רנו טראפיק E-Tech המסחרית אשר תגיע לשוק במחצית השניה של 2026 עם מערכת...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

גרסאות חדשות לפורד ברונקו 2026 מושקות בי...

דלק מוטורס, יבואנית פורד לשראל, משיקה את ליין הדגמים החדש של רכב השטח פורד ברונקו לקראת שנת 2026. בי...

בוריס רוזנר18 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu