סיאט לאון סטיישן תושק השבוע בישראל עם תא מטען בנפח 587 ליטר ומנוע 1.2 TSI
צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, תשיק השבוע את סיאט לאון סטיישן הידועה בשמה המסחרי כסיאט לאון ST. סיאט לאון סטיישן נוחתת בישראל כשנה לאחר השקתן של סיאט לאון האצ'בק וסיאט לאון SC קופה הספורטיבית. הדור הנוכחי של סיאט לאון הינו הראשון שזוכה לגרסת סטיישן שימושית. סיאט לא וויתרה על אופיה הצעיר של מכונית הסטיישן ומציגה מכונית נאה ואתלטית למדי. מחירה של סיאט לאון סטיישן יעמוד על 129,000 ₪ והרוכשים הראשונים ייהנו מחבילת השקה הכוללת גג שמש פנורמי חשמלי ללא עלות.
סיאט לאון ST סטיישן
סיאט לאון ST מוצעת בשלב זה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר המספק 105 כ"ס ב- 4,500 סל"ד ומומנט מירבי של 17.8 קג"מ המושגים ב- 1,400 סל"ד. לפי נתוני היצרן, צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 20 ק"מ לליטר. אורכה הכללי של המכונית גדול ב- 27 ס"מ ביחס לגרסת ההאצ'בק ונפחו של תא המטען עומד על 587 ליטר או 1,470 ליטר עם קיפול המושבים, 207 ליטר יותר מגרסת ההאצ'בק.
רשימת האבזור של סיאט לאון סטיישן כוללת חישוקי סגסוגת אלומיניום בקוטר 16 אינץ', מסילות גג, חלונות אחוריים מושחמים, מערכת בקרת שיוט, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית עם פתחי אוורור מאחור, חיישני גשם ואורות ומערכת מולטימדיה עם מסך מגע, שישה רמקולים, דיבורית בלוטות' מקורית, תמיכה בקבצי MP3, כרטיס SD, שקע USB ושקע AUX לחיבור נגן חיצוני.
אבזור הבטיחות של סיאט לאון סטיישן כולל בין היתר זוג כריות אויר קדמיות לנהג ולנוסע, זוג כריות אויר צידיות וזוג כריות וילון עם אפשרות לניתוק כרית אויר של הנוסע מלפנים. כמו כן, מותקנות כל מערכות הבטיחות המקובלות בקטגוריה: מערכת בקרת יציבות ESP הכוללת גם את מערכת ה- XDS המדמה דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה לשיפור אחיזת הכביש, מערכת ABS למניעת נעילת גלגלים, מערכת TCS לבקרת אחיזה, מערכת עזר לבלימה BAS, מערכת ניטור לחץ אויר בצמיגים ועוד.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.