היצרן הצ'כי חושף את הסקודה פאביה קומבי החדשה בתערוכת פריז. המוטו: פרקטית וצעירה
הדור השלישי של סקודה פאביה סטיישן (קומבי) מציג מימדים גדולים יותר, משקל קל יותר, ומנועים חסכוניים יותר. בנוסף, מצוייד הדגם במגוון חיישנים ועזרים אלקטרוניים השייכים בדרך כלל לסגמנטים גבוהים יותר.
סקודה פאביה סטיישן החדשה
סקודה פאביה סטיישן החדשה מציעה תא מטען עם תאי אחסון מודולאריים בנפח 530 ליטר או 1,395 ליטר לאחר קיפול המושבים האחוריים. מדובר בנפח הגדול ב- 25 ליטר מהדגם היוצא וב- 200 ליטר מגרסת ההאצ'בק. בסקודה גאים גם על הפחתת משקל של 55 ק"ג ביחס לדגם הקודם תוך הגדלת מימדי הרכב.
סקודה פאביה סטיישן החדשה
סקודה פאביה סטיישן החדשה מציעה אבזור שנהוג למצוא בד"כ בסגמנטים גבוהים יותר כגון מפתח חכם המאפשר פתיחת דלתות אוטומטית בהתקרבות לרכב והתנעת הרכב בלחיצת כפתור, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, חיישני גשם למגבים וחיישני אורות אוטומטיים הנדלקים וכבים בהתאם לתנאי הדרך.
סקודה פאביה סטיישן החדשה
מערכת הבידור שודרגה וקיבלה טאץ' צעיר עם מערכת Mirror-link המציגה את מסך הסמארטפון על גבי מסך המגע ברכב ועם תוכנת ה'סמארט-גייט' (smart-gate) המאפשרת גישה למערכת הניווט ברכב ולנתוני רכב נוספים דרך הסמארטפון ועוד.
סקודה פאביה סטיישן החדשה
מערכת בקרת אקלים חדישה תוצע כאופציה. מערכת האקלים שואבת מידע מחיישני הטמפרטורה החיצונית, עוצמת אור השמש ומצב הטמפרטורה בתוך הרכב ושולטת על עוצמת האוויר וגם על כיווני זרימת האוויר. גג פנוראמי יוצע כאופציה להשלמת 'הכיף שבנהיגה' לדברי סקודה.
בסעיף הבטיחות מציגה סקודה פאביה סטיישן מערכת אוטומטית למניעת תאונות במהירות עירונית, דיפרנציאל עם מערכת +XDS המגבירה את האחיזה בפניות, 6 כריות אוויר, מערכת Hill hold למניעת דירדור בזינוק בעלייה וחיישני לחץ אוויר בצמיגים.
היצע המנועים כולל מנועי בנזין חסכוניים בנפח 1.0 ליטר ו- 1.2 ליטר המפיקים 75 כ"ס ו- 110 כ"ס בהתאמה, ומנוע טורבו דיזל 3 צילינדרים המפיק בין 75 כ"ס ל- 105 כ"ס. המנועים, החסכוניים ב- 17% ממנועי הדגם הקודם ועונים לדרישות יורו 6, משודכים לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים DSG ומצויידים במערכת Start & Stop.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.