פולקסווגן מציגה קונספט של רכב פנאי על בסיס החיפושית ורומזת על אפשרות שיגיע לייצור
בתערוכת לוס אנג'לס בשנת 2000 הציגה פולקסווגן קונספט שנשא את השם Dune, מדובר היה בקונספט שהיווה תצוגת יכולות וביטוי לשפת העיצוב של החיפושית החדשה דאז. כעת, 14 שנים מאוחר יותר, מגיעה היצרנית עם קונספט נוסף הנושא את אותו שם ומציג רעיון דומה אך תוכניות שונות מעט. הקונספט הנוכחי, כך טוענת פולקסווגן, מבוסס במרביתו על החיפושית הנוכחית וקיימת אפשרות אמיתית שיגיע לייצור.
פולסווגן Dune קונספט
עם ה- Dune קונספט לקחה היצרנית את החיפושית הנוכחית שהוצגה בשנת 2011, הגביהה אותה ונתנה לה מנה הגונה של טסטוסטרון. המרכב הוגבה ב- 50 מ"מ ועטה חיפויי פלסטיק מעל בתי הגלגלים כמו גם מגלשי כרום מלפנים ומאחור, בקדמת הרכב הותקנו יחידות תאורה חדשות מבוססות נורות LED ומכסה המנוע הובלט על מנת ליצור מראה אגרסיבי יותר. בחלקו האחורי של הרכב הותקנו זוג ספויילרים שעפ"י היצרנית יכולים לשמש כמנשאי מגלשיים ועל מנת להשלים את המראה הותקנו גלגלי סגסוגת בקוטר 19 אינץ' עם צמיגים ספורטיביים בעלי פרופיל נמוך.
פולסווגן Dune קונספט
כתוצאה מהשינויים, הקונספט גדול מהחיפושית עליה הוא מבוסס והוא ארוך יותר ב- 12 מ"מ עם אורך כללי של 4,290 מ"מ מפגוש לפגוש, רוחבו 1,856 מ"מ, 24 מ"מ רחב יותר ו- 50 מ"מ גבוה יותר עם 1,536 מ"מ מהכביש עד הגג. על מנת להתאים לממדים הגדולים יותר, הורחבו מפסקי הסרנים ב- 29 מ"מ לכדי 1,607 מ"מ מלפנים ו- 1,573 מ"מ מאחור.
פולסווגן Dune קונספט
תא הנוסעים נשאר כמעט זהה לזה של החיפושית הסדרתית כששני השינויים הגדולים הינם מסך מגע בגודל 7.7 אינץ' המעטר את מרכז הקונסולה וידית אחיזה שמחליפה את תא הכפפות העליון. המנוע ב- Dune הוא אותו מנוע מוגדש טורבו בעל ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המפיק 210 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בת שישה הילוכים.
פולסווגן Dune קונספט
פולקסווגן מציינת כי אמנם בשלב זה מדובר בדגם קונספט בלבד, אך היא מעוניינת מאוד לבדוק את תגובותיהם של המבקרים בתערוכת דטרויט וככל הנראה גם שוקלת להכניסו לייצור סדרתי בעתיד הקרוב.
פולסווגן Dune קונספט. תא הנוסעים

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.