פולקסווגן פולו מתרעננת לקראת הקיץ עם מנועים חדשים, אבזור משודרג ומעט קוסמטיקה
פולקסווגן פולו הנוכחית נחשפה בשנת 2010 וכעת עוברת מתיחת פנים שבמרכזה מנועים יעילים יותר וטכנולוגיות חדשות. דווקא העיצוב שצפוי היה לקבל עדכון משמעותי, נשאר כמעט ללא שינוי והוא מסתכם בפגוש קדמי עם פס כרום בין פנסי הערפל, פגוש אחורי מעודכן, פנסים קדמיים עם תאורת יום מסוג LED ולראשונה בסגמנט, קיימת אופציה לפנסי תאורה ראשית מסוג LED, דבר שמקובל רק ברכבי יוקרה. כמו כן, מוצעים חישוקי סגסוגת בחמישה עיצובים חדשים. בתא הנוסעים ניתן להבחין בהגה בעל עיצוב חדש ולוח מחוונים מעודכן. הפולו החדשה תגיע לאולמות התצוגה באירופה לקראת הקיץ.
פולקסווגן פולו 2014
הפולו החדשה תצויד כסטנדרט במערכת PCBS, מערכת המותקנת גם בגולף ותפקידה להפעיל את בלמי הרכב באופן אוטומטי לאחר תאונה על מנת להפחית את הסיכוי לתאונות משניות כתוצאה מהאנרגיה הקינטית המופעלת על הרכב. בתוספת תשלום ניתן לקבל מערכת בקרת שיוט אקטיבית עם אפשרות לבלימה אוטומטית במקרה חרום, מערכת התראה על עייפות הנהג ומתלים אקטיביים המאפשרים בחירה בין שני מצבי קשיחות לטובת התנהגות ספורטיבית יותר. כמו כן, לפי פולקסווגן, שופרה מערכת תגבור ההגה וזו יעילה ומדויקת מבעבר.
פולקסווגן פולו 2014, תא הנוסעים
מתחת למכסה המנוע יותקנו שלל מנועים שעומדים בתקן יורו6 ויציעו שיפור של עד 21% בצריכת הדלק לעומת המנועים הנוכחיים. היצע המנועים יכלול מנועי בנזין בעלי שלושה וארבעה צילינדרים המהווים את עיקר השינוי. שני מנועי 1.0 ליטר המספקים 60 או 75 כ"ס ומנועי 1.2 TSI המפיקים 90 או 110 כ"ס. כמו כן, יוצע מנוע 1.4 TSI עם הספק של 150 כ"ס ומערכת ACT המאפשרת שימוש רק בשני צילינדרים מתוך ארבעה לטובת חסכון בצריכת הדלק. בגזרת הדיזל, מנוע 1.4 TDI בעל שלושה צילינדרים המפיק 75 או 90 כ"ס יחליף את מנועי הדיזל הנוכחיים. גם הפולו GTI, הגרסה הבכירה של הפולו, תזכה למנוע חזק יותר עם 192 כ"ס במקום 180 כ"ס אך זו תוצג רק בשנה הבאה.
סרטון פולקסווגן פולו 2014

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.