ב.מ.וו חושפת את הסדרה 4 גראן קופה

עם גג משתפל ומראה קופה ספורטיבי עם ארבע דלתות ותא מטען גדול, ב.מ.וו מבטיחה שהסדרה 4 גראן קופה תהיה גם יפה וגם אופה

תגיות: , , ,

אחרי שהציגה את הסדרה 4 בסוף השנה שעברה ולצד ההצלחה שלה זוכה הסדרה 6 גראן קופה, היה ברור לכל שב.מ.וו תנצל את המומנטום ותשיק גרסת קופה ארבע דלתות גם לסדרה 4. בחודשים האחרונים לא היה שבוע שבו לא נצפה עוד צילום או עוד שביב מידע לגבי ההצגה הממששת ובאה של האחות הפרקטית לסדרה 4, שהיא בתורה נולדה על מנת לבדל את גרסאות הקופה והקבריולט מהסדרה 3.

ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה לוקצ'ורי לייןב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה לוקצ'ורי ליין

היום נגמרת ההמתנה וב.מ.וו חושפת לבסוף את הסדרה 4 גראן קופה. בכל הנוגע לעיצוב חיצוני, הסדרה 4 גראן קופה היא בדיוק מה שציפינו שתהיה, זהה לחלוטין לסדרה 4 קופה מלפנים בעוד מהצד ומאחור מציגה מראה מעודן יותר אך עדיין ספורטיבי. מימדיה זהים לאלה של גרסת הקופה - אורכה עומד על 4,638 מ"מ, רוחבה הוא 1,825 מ"מ ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,810 מ"מ מכובדים. ההבדל היחיד הוא כמובן בגג, שזכה לתוספת של 12 מ"מ לגובה על מנת לתת ליושבים מאחור מרווח ראש טוב יותר והוא הוארך ב- 112 מ"מ על מנת לאפשר את עיצוב הקופה. הבדל נוסף הוא תא המטען שצמח בנפח מ- 455 ליטר בגרסת הקופה ל- 480 ליטר ודלת תא המטען שנפתחת כעת יחד עם השמשה האחורית ויוצרת פתח הטענה גדול ונוח.

ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה M ספורטב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה M ספורט

תא הנוסעים של הגראן קופה נשאר דומה מאוד לזה שבשאר הגרסאות וכך גם היצע המנועים, שמורכב ממנועי בנזין בעלי ארבעה ושישה צילינדרים כמו גם שני מנועי דיזל בעלי ארבעה צילינדרים. כל המנועים מוצעים עם תיבת הילוכים ידנית בת שישה הילוכים או אוטומטית בת שמונה הילוכים. גרסת הבסיס, 420i תוצע עם מנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח 2.0 ליטר המפיק 184 כ"ס ומומנט מרבי של 27.5 קג"מ. גרסה זו מאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 7.5 שניות עם התיבה הידנית (7.6 שניות עם התיבה האוטומטית) וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 15.6 ק"מ לליטר (16.4 ק"מ לליטר עם התיבה האוטומטית).

ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה ספורט ליין. תא הנוסעיםב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה ספורט ליין. תא הנוסעים

כמו כן, יוצע מנוע נוסף בנפח 2.0 ליטר שישווק עם גרסת 428i. מנוע זה מפיק 245 כ"ס ונתון המומנט המרבי עומד על 35.7 קג"מ. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 6.1 שניות עם התיבה הידנית (6 שניות עם התיבה האוטומטית) וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 15.1 ק"מ לליטר (15.9 ק"מ לליטר עם התיבה האוטומטית). בראש ההיצע נמצא מנוע 3.0 ליטר שישווק בגרסת 435i. המנוע מפיק 306 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ והוא מביא את הרכב מעמידה למאה קמ"ש תוך 5.5 שניות עם התיבה הידנית (5.2 שניות עם התיבה האוטומטית) וצריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 12.3 ק"מ לליטר עם התיבה הידנית (13.3 ק"מ לליטר עם התיבה האוטומטית). בנוסף תוצע הסדרה 4 גראן קופה שני מנועי דיזל בנפח 2.0 ליטר המספקים 143 ו- 184 כ"ס.

ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה M ספורטב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה M ספורט

 

עדיין מתלבט? נשמח להעניק לך ייעוץ וליווי אישי VIP ברכישת רכב

 מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם (שירות הליווי כרוך בתשלום)

תגובות

תגובות

בלחיצה על שלח אתה מסכים   לתנאי השימוש

עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.

כתבות נוספות בנושא חדשות רכב 

ג'נסיס מציגה GV60 מאגמה ביצועיסטית לצד מ...

כבר שנים שג'נסיס מבשלת מהלך אסטרטגי שיהפוך אותה מאלטרנטיבה מוזלת ומעוצבת למותגי היוקרה הגרמניים, למו...

בוריס רוזנר23 נובמבר 2025

פורשה קאיין החשמלי 2026 נחשף וזמין לרכיש...

לאחר המתנה ארוכה, פורשה מסירה את הלוט מעל פורשה קאיין החשמלי שהינו הדגם הסדרתי החזק ביותר של החברה ב...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

BYD אטו 2 חשמלי מושק בישראל במחיר 148,99...

שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, משיקה היום את רכב הפנאי BYD אטו 2 הניצב מתחת ל- BYD אטו 3 המוכר ומת...

בוריס רוזנר20 נובמבר 2025

הכירו את ג'יפ ריקון החשמלי המבטיח יכולות...

ג'יפ ריקון (Recon) מציע אלטרנטיבה חשמלית לג'יפ רנגלר הקשוח ומיועד לחובבי טיולים המעוניינים ליהנות מח...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

רנו טראפיק 2026 החדשה תהיה חשמלית בלבד...

רנו חשפה היום את הדור השישי של רנו טראפיק E-Tech המסחרית אשר תגיע לשוק במחצית השניה של 2026 עם מערכת...

בוריס רוזנר19 נובמבר 2025

גרסאות חדשות לפורד ברונקו 2026 מושקות בי...

דלק מוטורס, יבואנית פורד לשראל, משיקה את ליין הדגמים החדש של רכב השטח פורד ברונקו לקראת שנת 2026. בי...

בוריס רוזנר18 נובמבר 2025

בעלי מקצוע
השווה
נקה הכל

הוסף עד 4 רכבים להשוואה ולחץ על ׳השווה׳

השווה
נגישות
menu