במתחם כלמוביל טרייד-אין המשתרע על פני 14 דונם יוצעו בין השאר דגמי מרצדס, יונדאי, ומיצובישי מיד ראשונה פרטית עם אחריות יבואן
קבוצת כלמוביל, יבואנית מרצדס, סמארט, יונדאי ומיצובישי לישראל, משיקה בפתח תקווה מתחם טרייד-אין חדש המשתרע על פני 14 דונם. המתחם יכלול תצוגה רחבה של דגמי מרצדס, יונדאי, מיצובישי, סמארט ודגמים של מותגי רכב נוספים. המתחם החדש כולל מחלקת רכבי יוקרה ומחלקת רכבים פרטיים ובו שטחי תצוגה של מאות רכבים מכל הסוגים ושל מרבית היצרנים. הרכבים במתחם יוצעו עם תעודת אחריות של היבואן על שלדת הרכב והגיר.
מתחם כלמוביל טרייד-אין החדש
כלמוביל טרייד-אין מציעה ללקוח את כל השירותים הנדרשים בתהליך קניית רכב: מכירת הרכב הישן, בחירת רכב חדש המתאים לצרכים ולתקציב, פתרונות מימון מבית כלמוביל, ופתרונות ביטוח מבית כלביטוח. לאחר סיכום העסקה, הרכב יעבור הליך הכנה שבסופו יימסר ללקוח בעמדת מסירה ייעודית עם כל המסמכים הרלוונטיים כולל תעודת אחריות מהיבואן.
מתחם כלמוביל טרייד-אין החדש
במתחם כלמוביל טרייד-אין יוצעו דגמי יונדאי בתקן H-PROMISE של יונדאי ודגמי מרצדס בתקן Proven Exclusivity של מרצדס. תוכניות אלו מעניקות תו איכות לפי דרישות היצרנים הנ"ל.
תוכנית ה- H-PROMISE של יונדאי הינה תוכנית של קונצרן יונדאי העולמי לשוק הרכב המשומש, אשר במסגרתו תציע כלמוביל טרייד-אין רכבי יונדאי פרטיים מיד ראשונה ושמורים במיוחד, התחייבות לשלדה נקייה מתאונות, עד 4 שנים על הכביש או עד 80 אלף ק"מ שטופלו רק במרכזי שירות מורשים ואשר יעברו השבחה לקראת מסירתם. רכבים אלה יקבלו תעודת אחריות של כלמוביל טרייד-אין ל- 12 חודשים על והגיר והמנוע ויעברו סדרת בדיקות קפדנית הכוללת למעלה מ- 100 בדיקות.
תוכנית Proven Exclusivity של מרצדס הינה למעשה תו איכות בינלאומי של קונצרן מרצדס המוענק לרכבי מרצדס בני ארבע שנים ומטה עד 80,000 ק"מ, מיד ראשונה פרטית או מרכבי הקבוצה בלבד (רכבי הדגמה עם קילומטרז' נמוך). רכבים אלו ללא תאונות ופגיעות ועם ספר טיפולים מסודר. מדובר למעשה בתו תקן בינלאומי, שהוגדר על ידי היצרן ומיושם בפעם הראשונה במתחם הטרייד-אין של הקבוצה.
מתחם כלמוביל טרייד-אין החדש
הנה כמה נתונים מספריים אודות כלמוביל טרייד-אין ושוק הרכבים המשומשים בישראל: כלמוביל טרייד-אין מכרה בשנת 2014 כ- 6,800 רכבים, גידול של 26% ביחס לשנת 2012. 60% מהרכישות במתחם נעשות על ידי לקוחות חוזרים. 43% מהרכבים החדשים בישראל נמכרים עד השנה הרביעית וכ- 24% בשנה החמישית והשישית. סך הכל כ- 70% מכל הרכבים החדשים נמכרים תוך 6 שנים כאשר 60% מהעסקאות מתבצעות באזור המרכז.
איציק תורג'מן, מנהל חטיבת הטרייד-אין של הרכבים הפרטיים מציין כי: "מרכז הטרייד-אין החדש הינו הגדול והמתקדם מסוגו בישראל. בבניית המתחם עמד לנגד עיננו הרצון להעניק לרוכשי הרכבים הפרטיים חווית קניה ושירות שישקפו את הביטחון בקניה ואת השקט שכלמוביל טרייד-אין יודעת לתת ללקוחותיה. כ-60% מלקוחותינו הם לקוחות החוזרים אלינו אחת לכמה שנים המחפשים בטחון בקניה מחברה מוכרת אשר יכולה לספק להם אחריות ושרות ועם היסטוריה מוכחת"
מושיק בר און, מנהל חטיבת הטרייד-אין של רכבי היוקרה מציין כי: "מעתה יוכלו לקוחות מרצדס ליהנות מחוויות קניה ושרות הדומה לזו המתקבלת באולמות התצוגה של רכב חדש. מגוון הרכבים הגדול בכלל הסגמנטים ובכלל השנתונים פותחים בפנינו אפשרות להגיע לקהל רחב יותר, מגוון יותר ולהציע הזדמנות רכישה במחירים אטרקטיביים ובתנאים נוחים. רכבי ההדגמה שברשותנו מהווים חלופה מצוינת לייבוא האישי, מקצרת זמני אספקה וחוסכת כסף רב."

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.