יונדאי טוסון החדש יחליף את יונדאי ix35 ויגיע לשווקים במחצית השנייה של 2015
יונדאי חשפה היום פרטים ראשונים אודות יונדאי טוסון 2015 החדש שיכנס לנעליו הגדולות של יונדאי ix35 הפופולרי שיוצא לגמלאות. יונדאי טוסון החדש מציג עיצוב נאה למדי עם חזות מוצקה ויוקרתית מבעבר. קווי העיצוב חדים, קו הכתפיים בולט, הפנים מוחצנות, וגריל משושה מצופה כרום מעטר את החזית ומהווה את חתימת המותג. יונדאי טוסון יוצג לקהל הרחב בתערוכת ג'נבה הקרובה ויגיע לאולמות התצוגה באירופה במחצית השנייה של 2015.
יונדאי טוסון 2015
יונדאי מבטיחה כי שיפרה את איכות החומרים והנדסת האנוש בתא הנוסעים שנראה סטנדרטי ומשעמם ביחס לעיצוב החיצוני. רשימת האבזור האופציונלי שודרגה גם היא וכוללת פנסי LED ראשיים, מושבים מאווררים, דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית, מערכת עזר לחנייה, מערכת לניטור עצמים בשטח מת, מערכת בלימה אוטונומית למניעת תאונות דרכים מלפנים, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה ועוד. יונדאי טוסון החדש יגיע אלינו ולכל אירופה ממפעל היצרנית בצ'כיה, אותו מפעל האחראי בין היתר על ייצור יונדאי i30 המשפחתית.
יונדאי טוסון 2015
יונדאי טוסון מבוסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין, שתשמש גם את הדור הבא של קיה ספורטאז', אשר איפשרה תא נוסעים מרווח ביחס למידות החיצוניות. אורכו הכללי עומד על 4,475 מ"מ, רוחבו 1,850 מ"מ, גובהו 1,645 מ"מ ובסיס גלגליו נמתח על פני 2,670 מ"מ. ביחס ליונדאי ix35, מדובר בגידול של 65 מ"מ לאורך, 30 מ"מ לרוחב, ו- 35 מ"מ בבסיס הגלגלים. נפח תא המטען דווקא קטן מ- 591 ליטרים ל- 513 ליטרים אך הינו ממוצע לקטגוריה ואמור לספק את צרכי הלקוחות.
יונדאי טוסון 2015
יונדאי טוסון החדש ישווק עם מגוון מנועי בנזין ודיזל העומדים בתקן זיהום האוויר המחמיר יורו 6. בגזרת הבנזין נמצא מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטר בהספק 135 כ"ס שישווק עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, ומנוע טורבו בנזין בהספק 176 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים חדשה בת 7 מהירויות (7DCT). בגזרת הדיזל נמצא מנוע 1.7 ליטר בהספק 115 כ"ס ומנוע 2.0 ליטר בהספק 136 כ"ס או 184 כ"ס בגרסתו החזקה אך אלו פחות רלוונטים לישראל שבה מקבלי ההחלטות דואגים להשאיר את מנועי הדיזל המצויינים באירופה.
סרטון יונדאי טוסון 2015

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.