הדור החדש של יונדאי i20 הושק בישראל עם מנוע 1.25 ליטר בהספק 84 כ"ס ומנוע 1.4 ליטר בהספק 100 כ"ס
כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, השיקה את הדור החדש והשני במספר של יונדאי i20. עיצובו של הדגם החדש מיישר קו עם שאר דגמי יונדאי החדשים ומציג קווים חדים ובוגרים מבעבר. הדור היוצא של יונדאי i20 הינו הרכב הנמכר ביותר בקטגוריית הסופר מיני בישראל מזה חמש שנים. עד היום ומתחילת השיווק בישראל בשנת 2009 מכרה יונדאי כ- 33 אלף רכבי i20 ובאירופה נמכרו כ- 400 אלף רכבים בתקופה זו.
יונדאי i20 החדשה 2015
יונדאי i20 החדשה תוכננה, עוצבה ופותחה במרכז המחקר והפיתוח האירופאי של יונדאי ב- Russelsheim, גרמניה. היא ארוכה, נמוכה ורחבה יותר מהדגם היוצא ולמעשה מציעה מידות חיצוניות ומרווח פנימי מהנדיבים בקטגוריה. אורכה הכללי עומד על 4,035 מ"מ, רוחבה 1,734 מ"מ, גובהה 1,474 מ"מ ובסיס גלגליה עומד על 2,570 מ"מ נדיבים. נפח תא המטען עומד על 301 ליטרים או 1,017 ליטרים עם קיפול המושבים האחוריים.
יונדאי i20 החדשה 2015
יונדאי i20 החדשה משווקת עם שתי יחידות הנעה. גרסת הבסיס מצויידת במנוע בנזין בנפח 1.25 ליטר המפיק 84 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 12.4 קג"מ ב- 4,000 סל"ד. מנוע זה משווק עם תיבת חמישה הילוכים ידנית בלבד ומאיץ את הרכב מעמידה למאה קמ"ש תוך 13.1 שניות. צריכת הדלק המשולבת בגרסה זו עומדת על 20 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
יונדאי i20 החדשה 2015
הגרסאות היקרות יותר משווקות עם מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר המפיק 100 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 13.7 קג"מ ב- 3,500 סל"ד. מנוע זה משווק עם תיבת ארבעה הילוכים אוטומטית בלבד ומאיץ את הרכב מעמידה למאה קמ"ש תוך 13.2 שניות. צריכת הדלק המשולבת בגרסה זו עומדת על 16.1 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.
יונדאי i20 החדשה משווקת בשלוש רמות אבזור, רמת אינסייט הבסיסית מגיעה עם מנוע 1.2 ליטר בלבד וכוללת בין השאר מזגן מכני, גלגל הגה מתכוונן לגובה, זוג חלונות חשמליים קדמיים, רדיו דיסק מקורי נשלט מההגה, זוג רמקולים קדמיים, שקעי AUX ו- USB, מחשב דרך, וחישוקי פלדה פשוטים בקוטר 15 אינץ'.
גרסת ה- 1.4 ליטר משווקת בשתי רמות אבזור גבוהות יותר - אינספייר ופרימיום הבכירה. רמת אינספייר כוללת בנוסף לאינסייט הבסיסית גם מפתח שלט מקורי, הגה מתכוונן לגובה ולעומק, ארבעה חלונות חשמליים, תא כפפות מקורר, טוויטרים קדמיים וזוג רמקולים אחוריים. רמת האבזור פרימיום הבכירה כוללת בנוסף לאינספייר גם בקרת שיוט ומגביל מהירות, קיפול חשמלי למראות הצד, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ', תאורת יום LED, הגה וידית הילוכים מחופים עור, פנסי ערפל, וחיישני חניה אחוריים.
יונדאי i20 החדשה 2015
אבזור הבטיחות הסטנדרטי כולל שש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית ונגזרותיה, עיגוני ISOFIX, חיישן חגורות בטיחות לכל המושבים, תאורת אזהרה בבלימה בחירום (ESS), וחיישן לחץ אוויר בדלתות הקדמיות אשר משפר בזמן חבטה את מהירות פתיחת כריות האוויר הצידיות.
גרסאות ומחירים:
יונדאי i20 אינסייט 1.2 ידנית: 79,900 ₪
יונדאי i20 אינספייר 1.4 אוטומטית: 104,500 ₪
יונדאי i20 פרימיום 1.4 אוטומטית: 109,900 ₪
סרטון יונדאי i20 החדשה

תפריט נגישות








ל2: תקנה איביזה. נראה אותך מוכר אותה
ישראלים מעדיפים קוריאני אמין ופשוט עם שוק טוב ביד2 על פני איביזה עם גיר רובוטי בלי מוניטין שמקשה על מכירה בעתיד.
עדיף איביזה, יונדאי תרדו מהעץ
למה לשלם 104 אלף שקל על קוראינית עם מנוע זולל דלק כשיש איביזה חסכונית וזריזה ב- 80 אלף שקל?
נראית טוב אבל יקרה מדי.
למה אבזור כזה פשוט ורק 4 הילוכים? תגיע בעיקר לליסינג