הדור השישי של פולקסווגן טרנספורטר מציג מנועים חדשים, רמת בטיחות גבוהה יותר, ואבזור עשיר יותר מבעבר
הדור הראשון של פולקסווגן טרנספורטר הוצג בשנת 1950 וזכה לפופולריות גבוהה ותואר של אייקון מוטורי שהשאיר את חותמו בסגמנט המסחריות. כעת, 65 שנה לאחר שהוצג הדור הראשון, חושפת פולקסווגן את הדור החדש והשישי במספר של הטרנספורטר המכונה T6 ומבטיחה שיהיה יעיל, בטיחותי ונוח יותר מקודמו. הדגם החדש יגיע לאולמות התצוגה באירופה לקראת סוף השנה.
פולקסווגן טרנספורטר החדש
הדור השישי של פולקסווגן טרנספורטר מציג עיצוב קופסתי בעל קווים חדים המזוהה עם הדורות האחרונים של הדגם. העיצוב אינו מהפכני אך הוא מעניק לטרנספורטר חזות מודרנית עם יחידות תאורה חדשות מבוססות LED מלפנים ומאחור, גריל קדמי חדש ורחב יותר, ופגושים חדשים. תא הנוסעים מציג עיצוב פולקסווגני טיפוסי עם דגש על שימושיות גבוהה והנדסת אנוש יעילה. פולקסווגן מוסרת כי בדומה לדור הקודם, הדור החדש יוצע במספר גרסאות ביניהן גרסת וואן מסחרי סגור, גרסת טנדר פתוח, וגרסת קראוול מאובזרת להובלת נוסעים.
פולקסווגן טרנספורטר החדש
רשימת האבזור האופציונלי זכתה לשדרוג משמעותי וכוללת בין היתר בולמים אדפטיביים עם שלושה מצבי שיכוך לבחירה, דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית, מיקרופון בעזרתו יוכל הנהג לתקשר בנוחות עם הנוסעים מאחור, מערכת עזר לחנייה, מערכות מולטימדיה, וחבילת אבזור בטיחות אקטיבי הכוללת התרעה על עייפות הנהג, מערכת למניעת תאונות משניות, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, והתרעה על עצמים בשטחים מתים.
פולקסווגן טרנספורטר החדש
פולקסווגן טרנספורטר T6 יוצע עם מנועים חדשים שפותחו במיוחד על מנת לעמוד בדרישות הגבוהות מהמנוע ברכב מסחרי. היצע המנועים כולל מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר בהספקים הנעים בין 84 כ"ס לבין 204 כ"ס, ומנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר בהספק 150 כ"ס או 204 כ"ס. כל המנועים מצויידים במערכת עצור וסע ומציגים שיפור של עד 15% בצריכת הדלק לעומת מנועי הדור הקודם. המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים בהתאם לדגם, ומערכת הנעה כפולה תוצע כאופציה בתוספת תשלום.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.