לרגל השקת ב.מ.וו סדרה 1 החדשה, ערכה חברת דלק מוטורס אירוע נהיגה בדגמי סדרה 1 וסדרה 2 החדשים
בשבוע שעבר התקיים אירוע ההשקה של ב.מ.וו סדרה 1 החדשה שעברה מתיחת פנים מקיפה. באירוע הוצגו מגוון גרסאות במרכב חמש דלתות עם חבילות העיצוב אורבן וספורט. בנוסף התרשמנו מגרסת ה- M-performance הספורטיבית של הדגם. ב.מ.וו סדרה 1 החדשה מאובזרת בין היתר במערכת Stop&Go, חיישני חנייה, מצלמה אחורית, מערכת למחזור אנרגיית בלימה, ומערכת מולטימדיה מתקדמת.
ב.מ.וו סדרה 1 החדשה
ההנאה מנהיגה לא נשכחה לרגע וב.מ.וו סדרה 1 החדשה שומרת על הנעה אחורית עם חלוקת משקל של 50:50 ואיזון יוצא דופן. דגם ה- 118i מצוייד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק 136 כ"ס ומאפשר תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 8.7 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 16.9 ק"מ לליטר. דגם ה- 120i מצוייד גם הוא במנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטר אך עם הספק מוגדל של 177 כ"ס. בגרסה זו תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 7.4 שניות ונתון צריכת הדלק הממוצעת זהה לדגם 118i. בראש ההיצע ניצבת ב.מ.וו M135i מסדרת ה- M-performance המצויידת במנוע 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר המפיק 326 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת 8 הילוכים.
ב.מ.וו סדרה 1 החדשה
במסלול קונוסים מעט קצר והדוק עם קטע כביש רטוב היה קשה לחוות את היכולות המקסימליות של דגמי ה- M-Preformance , אך בהתחשב בעובדה שלא קיים מסלול מסודר בישראל, הצליחה דלק מוטורס להרים אירוע מרשים למדי. רכבי המסלול כללו את דגמי 118i, 120i, 220i קופה וכמובן דגמי M135i ו- M235i הספורטיביים.
ב.מ.וו סדרה 1 החדשה
הספקתי לנהוג בשתי גרסאות והתחלתי בגרסת ה- M135i, הרכב חרישי בעמידה ואינו וולגרי אך ברגע הזינוק משתחררים 326 סוסים שבועטים בגב. כאמור המסלול היה קצר וכלל עצירות באמצע כך שלא ניתן היה לבחון את הרכב לעומק אך התרשמתי מהאחיזה הנהדרת, היא מהדקת זנב בפניות ואפילו מזמינה לשחק איתה מעט על הכביש הרטוב במצב ספורט+. הדבר היחיד שלא לטעמי היה הקרבה בין מנופי העברת ההילוכים בהגה למנופי המגבים והאיתות.
ב.מ.וו סדרה 2 קבריולט החדשה
גרסת ה- 118i הרבה יותר סלחנית ושמרנית מהמצופה, היא נוחה, מתנהגת היטב, ולהגה משקל נכון אך היא פחות הדוקה והרבה יותר אדישה ללחיצה על דוושת התאוצה. גם איתה אפשר להשתובב אם רוצים ואין ספק שהיא מספקת את הסחורה ומעניקה חבילה יפה ויוקרתית עם ביצועים טובים ליום יום.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.