טויוטה החלה בשיווק הדור השמיני של טנדר העבודה טויוטה היילקס בגרסה ידנית בסיסית ובגרסה אוטומטית מאובזרת
יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, החלה בשיווק טויוטה היילקס החדש. הדור השמיני לטנדר העבודה הותיק שמשווק משנת 1968 עבר מספר שדרוגים ומכירותיו בישראל יחלו כבר בחודש הבא, הרבה לפני שיווקו בשוק האירופאי. כחלק מתהליך הפיתוח עברו מהנדסי טויוטה ב- 125 מדינות כולל ישראל ובחנו את האתגרים איתם מתמודד ההיילקס ביום יום. ביוניון מוטורס צופים מכירות של כ- 1,000 רכבים בשנה.
טויוטה היילקס החדש
טויוטה היילקס החדש מקבל עיצוב חיצוני קשוח אך מאופק, הוא צמח במידותיו לעומת הדור הקודם ומציג שימושיות טובה יותר ומרחב פנימי משופר. אורכו של טויטה היילקס החדש עומד על 5,330 מ"מ, רוחבו עומד על 1,855 מ"מ ובסיס הגלגלים נמתח על פני 3,085 מ"מ. עיצוב הפנים עודכן וכולל נגיעות מעודנות של מתכת המקנה עיצוב מודרני.
טויוטה היילקס החדש
כחלק מתהליך הפיתוח עברו מהנדסי טויוטה ב- 125 מדינות כולל ישראל ובחנו את האתגרים איתם מתמודד ההיילקס ביום יום. בחזית הרכב שוכן מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.4 ליטר המפיק 150 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ ב- 1,600 סל"ד המשודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית, שתיהן חדשות לגמרי ומונות 6 יחסי העברה. המנוע אמנם חדש אך הוא עומד בתקן זיהום האוויר יורו 5 ולא בתקן יורו 6 החדש והמחמיר. המרכב יושב על שלדת סולם חדשה ומערכת מתלים חדשה שמבטיחה עבירות ונוחות ברוב תנאי השטח.
טויוטה היילקס החדש
המכירות יחלו בישראל באופן רשמי ב- 1 באוקוטובר. טויוטה היילקס ישווק בישראל בשתי גרסאות, הראשונה עם תיבת הילוכים ידנית ורמת אבזור בסיסית במחיר 226,900 ₪, והשניה אוטומטית ומאובזרת במחיר 255,900 ₪. שתי הגרסאות בעלות הנעה כפולה כאשר הדגם האוטומטי והמאובזר מציע בין היתר חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 17 אינץ', מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', מצלמת נסיעה לאחור, בקרת שיוט, ופנסי ערפל.
טויוטה היילקס החדש
טויוטה היילקס החדש ישווק עם 7 כריות אוויר, מערכות בקרת יציבות ובלימה, מערכת לייצוב נגרר, ובקרת נסיעה בעלייה, כסטנדרט בכל הגרסאות. בתוספת תשלום ניתן להזמין את שני הדגמים עם חבילת האבזור INVINCIBLE הכוללת מדרגות צד מהודרות מפלדת אל-חלד, קשת הגנה מפלדת אל-חלד, ציפוי מגן מפלסטיק שחור לארגז המטען, מסגרת ניקל לגריל קדמי תחתון, מסגרת ניקל לפנסי הערפל, ולוגו INVINCIBLE.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.