מרצדס מציגה בתערוכת ניו יורק את ה- GLC קופה, רכב פנאי ספורטיבי ומעוצב שיתחרה בב.מ.וו X4
מרצדס GLC קופה החדש נחשף היום בהופעת בכורה בתערוכת הרכב בניו יורק. העיצוב לא מפתיע ובמבט ראשון קל להתבלבל ולחשוב שזה לא אחר ממרצדס GLE קופה שהוצג בסוף שנת 2014. מרצדס GLC קופה החדש מתחרה ישירות בב.מ.וו X4 עם עיצוב ספורטיבי ומוחצן שלטעמנו מתעלה על זה של המתחרה הבווארית.
מרצדס GLC קופה החדש
מרצדס GLC קופה מבוסס על מרצדס GLC שבעצמו מבוסס על מרצדס C קלאס. אורכו הכללי של מרצדס GLC קופה עומד על 4,730 מ"מ, גובהו 1,600 מ"מ ובסיס גלגליו נמתח על פני 2,870 מ"מ. ביחס למרצדס GLC הסטנדרטי מדובר בצמיחה של 74 מ"מ לאורך וקיטון של 39 מ"מ בגובה.
מרצדס GLC קופה החדש
תא הנוסעים הועתק ממרצדס GLC אך הגג המשתפל משפיע לרעה על רמת השימושיות, הן במרווח הראש מאחור והן בנפח תא המטען שאיבד מעט מנפחו. נראה כי 491 ליטרים במקום 550 ליטרים בדגם הסטנדרטי הם מחיר ששווה לשלם תמורת העיצוב העדיף.
מרצדס GLC קופה החדש
כל המנועים בדגם משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה מלבד גרסת GLC 220d קופה המצויידת במנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר בהספק 170 כ"ס והנעה אחורית. גרסת 250d GLC קופה מצויידת במנוע טורבו דיזל באותו נפח אך בהספק 204 כ"ס. סדרת מנועי הבנזין כוללת מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספקים של 211 כ"ס ו- 241 כ"ס, ומנוע טורבו בנזין V6 בנפח 3.0 ליטר המפיק 362 כ"ס בגרסת GLC43 AMG קופה. בנוסף תוצע גרסה היברידית המשלבת מנוע 2.0 ליטר טורבו ומנוע חשמלי בהספק כולל של 320 כ"ס. מרצדס מדווחת כי בעתיד יוצע הדגם עם מנועים חזקים בשילוב הנעה אחורית ותיבת הילוכים ידנית כדי לתמוך בתדמית הספורטיבית של הדגם.
מרצדס GLC קופה החדש
רשימת האבזור ארוכה כרגיל וכוללת בין היתר מושבי ספורט בריפוד עור, מערכת בידור מתקדמת עם מסך בגודל 8 אינץ', מערכת שמע יוקרתית, בקרת שיוט אדפטיבית עם בלימה אוטונומית, מערכת למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, ותאורת LED מלאה. בנוסף למערכת המתלים והבולמים האדפטיביים שזכו לכיול ספורטיבי יותר, יוצע מרצדס GLC קופה עם בולמי אוויר אדפטיביים חכמים כחלק ממערכת ה- Air Body Control שמשנה אוטומטית את שיכוך הבולמים בהתאם לתנאי הדרך ואופי הנהיגה.
סרטון מרצדס GLC קופה

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.