פולקסווגן GTE T-PRIME קונספט עם מערכת הנעה היברידית מרמז על עתיד החברה. האם כך יראה הטוארג הבא?
בשלל החידושים שהוצגו השנה בתערוכת הרכב בבייג'ינג, בולט במיוחד פולקסווגן GTE T-PRIME קונספט. זהו SUV עתידני שמהווה את הסנונית הראשונה לדגמים הבאים של המותג וככל הנראה יחליף את פולקסווגן טוארג.
פולקסווגן GTE T-PRIME קונספט
פולקסווגן GTE T-PRIME קונספט מצוייד במערכת הנעה פלאג-אין היברידית שכוללת סוללה, מנוע חשמלי בהספק 134 כ"ס, ומנוע טורבו בנזין TSI בנפח 2.0 ליטר בהספק 248 כ"ס. ההספק המשולב של המערכת עומד על 375 כ"ס, ואלו משודכים למערכת הנעה כפולה קבועה דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית ודיפרנציאל מוגבל החלקה. סוללה ריקה לחלוטין יכולה להיטען בשמונה שעות ממקור חיצוני או תוך כדי נסיעה. הטווח שמציג פולקסווגן GTE T-PRIME קונספט במצב E-Mode חשמלי לגמרי עם סוללה מלאה עומד על כ- 50 קילומטרים ללא פליטת מזהמים. בנוסף קיים מצב הייבריד בו צריכת הדלק עומדת על 30.7 ק"מ לליטר ושני המנועים עובדים ביחד על מנת להגיע לנצילות מרבית. במצב GTE הכוחני מאיץ ה- GTE T-PRIME קונספט מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 6.0 שניות ועד למהירות מירבית של 223 קמ"ש.
פולקסווגן GTE T-PRIME קונספט
העיצוב החיצוני כוחני ומרמז על הכוונות של פולקסווגן בכל קשת הדגמים. שבכת הקירור גדולה ועמוסה בכרום, ובכל יחידת תאורה ישנו שימוש בתאורת LED. בעיצוב ניסו מעצבי פולקסווגן לשמור על המראה האותנטי של דגמי פולקסווגן אך בו זמנית לשלב אמירה של רכב היברידי אך גם אגרסיבי. זאת תודות לקווי אורך זורמים, קווי עיצוב דינמיים וחישוקי סגסוגת בקוטר 22 אינץ'. הדגם מבוסס על שלדת ה- MLB המודולרית של היצרן והוא מציג אורך של 5,070 מ"מ, וגובה של 1,707 מ"מ.
פולקסווגן GTE T-PRIME קונספט
על פי הצהרת היצרנית, תא הנוסעים יהיה אחד המעוצבים והמפוארים בסגמנט, ואם להסיק מהמידות החיצוניות יהיה גם מהמרווחים ביניהם. פקדים פיזיים לא תמצאו בדשבורד של GTE T-PRIME קונספט ואפילו את בורר ההילוכים הקלאסי מחליף משטח פיקוד עתידני. לוח המחוונים כולל מסך LCD בגודל 12 אינץ' שמתחבר אל מסך המולטימדיה בגודל 10 אינץ' ואלו יוצרים יחד תצוגה מרשימה וקעורה המופנית אל עבר הנהג.

תפריט נגישות








דומה לאאודי Q7