רנו חושפת את הדגם השלישי במשפחת המגאן שמציג עיצוב נאה ורשימת אבזור ארוכה. בישראל בתחילת שנת 2017
לפני מספר חודשים חשפה רנו את דגמי המגאן החדשים בתצורות האצ'בק וסטיישן. כיום חושפת היצרנית הצרפתית את דגם הסדאן החדש שיחליף את רנו פלואנס וצפוי להוות דגם חשוב ופופולרי בישראל. רנו מגאן סדאן החדשה מציגה עיצוב מרשים על פי שפת העיצוב החדשה של רנו. החזית זהה בדיוק לדגמי ההאצ'בק והסטיישן ומאחור ניתן לראות יחידות תאורה יחודייות ומודרניות ותוספת לאורך הרכב.
רנו מגאן סדאן 2017
העיצוב של רנו מגאן סדאן כולל מספר אלמנטים בולטים כגון יחידות תאורה קדמיות בצורת C שמגיעות הישר מרנו טליסמן החדשה. בנוסף מציינת היצרנית הקפדה יתרה על איכות וסגנון שבאים לידי ביטוי בין היתר בגג הפנורמי המלא שיכניס הרבה אור לתא הנוסעים ויצור הרגשה של צביעה דו-גונית אופנתית.
תא הנוסעים של רנו מגאן סדאן החדשה כולל מיעוט פקדים פיזיים ומערכת בידור ומידע מרכזית עם מסך מגע אנכי ששולט על מערכות הרכב. על פי רנו, האבזור עשיר וכולל בין היתר את מערכת ה- R-LINK 2 של רנו, תצוגה עילית, מערכת סיוע בחניה, ומערכות בטיחות מתקדמות כגון בלימה אוטונומית, והתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה.
רנו מגאן סדאן 2017
היצע המנועים של רנו מגאן סדאן החדשה כולל שני מנועי בנזין, הראשון בנפח 1.6 ליטר בהספק 115 כ"ס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים רציפה, והשני מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר בהספק 130 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. בנוסף יוצעו שלוש גרסאות למנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר בהספקים של 90 כ"ס, 110 כ"ס ו- 130 כ"ס. גרסת ה- 90 כ"ס משודכת לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ואילו שתי האחרות יצויידו בתיבת 6 הילוכים ידנית.
רנו מגאן סדאן 2017
היצרנית לא מסרה את המידות המדוייקות של רנו מגאן סדאן החדשה למעט מידת נפח תא המטען העומד על 508 ליטרים. המגאן סדאן החדשה מבוססת על פלטפורמת CMF C/D החדשה של היצרן שחוסכת בעלויות הייצור ותיוצר במפעלי רנו בטורקיה, היכן שמיוצרת היום רנו פלואנס. החשיפה הרשמית תתקיים בתערוכת פריז באוקטובר הקרוב והשקת הדגם בישראל צפוייה בתחילת שנת 2017.

תפריט נגישות








שווה בתור מונית..
מעניין אם ישווקו אותה באגרסיביות לנהגי מוניות וכמה היא תעלה אז..