ניסאן אקס טרייל עובר מתיחת פנים ומקבל לראשונה יחידת הנעה היברידית
יצרנית הרכב היפנית ניסאן, השיקה מתיחת פנים לאקס טרייל החדש במסגרתה קיבל הדגם פגוש מעודכנים, גריל חדש ובולט, גלגל הגה ספורטיבי, וגרסה היברידית חדשה. הדור האחרון של ניסאן אקס טרייל הוצג בשנת 2014 ומהווה תחרות לקרוסאוברים גדולים כגון קיה סורנטו ויונדאי סנטה פה. שוק הקרוסאוברים צומח בקצב מהיר ומתיחת הפנים שעבר ניסאן אקס טרייל, צפוייה להשאירו רלוונטי בסגמנט התחרותי למשך תקופה נוספת.
ניסאן אקס טרייל החדש
מתיחת הפנים לניסאן אקס טרייל הביאה עמה שלל חידושים בתחומי האבזור והבטיחות. את האקס טרייל ניתן לקבל בגרסת 5 או 7 מושבים. בשוק האמריקאי מוצע הדגם עם מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה, מסך מגע בגודל 7 אינץ', קישוריות בלוטות', חיבור USB, מערכת שמע תוצרת BOSE, הגה מחומם ומחופה עור, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, חימום למושבים, וגג פנורמי. חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינץ' ופנסי LED משלימים את העיצוב. בגזרת הבטיחות מצוייד ניסאן אקס טרייל במערכת בלימה אוטונומית בזמן חירום, מצלמת רוורס, מערכת לניטור שטחים מתים, וזיהוי עצמים המתקרבים לרכב.
ניסאן אקס טרייל החדש
גם במחלקת המנועים ישנם חידושים וכעת מציע ניסאן אקס טרייל שתי יחידות כוח עבור השוק האמריקאי. הראשונה כוללת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר המפיק 170 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית רציפה הכוללת מצב ספורט ומצב ECO חסכוני. יחידת הכוח השניה הינה היברידית וכוללת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים יחד 176 כ"ס. מנוע זה משודך לתיבה אוטומטית רציפה ומציג צריכת דלק של 14.4 ק"מ לליטר לפי התקן האמריקאי המחמיר. את שתי יחידות הכוח ניתן לקבל עם הנעה קדמית או כפולה אך הגרסה ההיברידית זמינה בגרסת 5 מושבים בלבד.
ניסאן אקס טרייל החדש

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.