מיצובישי ספייס סטאר מושקת בישראל לאחר שעברה מתיחת פנים וזכתה לרמת אבזור עשירה מבעבר
כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, תחל בשיווק מיצובישי ספייס סטאר החדשה לאחר שעברה מתיחת פנים. במסגרת מתיחת הפנים זכתה מיצובישי ספייס סטאר לחזית חדשה ומודרנית מבעבר עם פגוש חדש בעיטור כרום, תאורת LED ליום, וגריל מעודכן. בנוסף מדווחת החברה כי מערכות ההיגוי והמתלים זכו לכיול מחדש לטובת התנהגות כביש טובה יותר. בעיצוב תא הנוסעים לא נרשמו שינויים בולטים מלבד גלגל הגה בעיצוב מעודכן.
מיצובישי ספייס סטאר החדשה
מיצובישי ספייס סטאר בגרסת הבסיס אינווייט כוללת בין היתר שש כריות אוויר, מערכת מובילאיי, מראות צד חשמליות, ידיות חיצוניות בצבע הרכב, חלונות חשמל קדמיים, מערכת שמע מקורית הכוללת רדיו דיסק MP3, שקעי AUX ו- USB, וארבעה רמקולים. גרסת הביניים אינסטייל מוסיפה לרשימה בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט, שליטה על מערכת השמע ועל דיבורית הבלוטות' מגלגל ההגה, חיישני תאורה וגשם, 4 חלונות חשמל, ידית הילוכים וגלגל הגה בחיפוי עור, ריפוד מושבים עם תפר מודגש, כיוונון גובה במושב הנוסע הקדמי, לוח מחוונים בגימור כרום, מראות צד מחוממות, ותאורה אחורית מסוג LED. מעתה תשווק הספייס סטאר גם בגרסת פרימיום חדשה הכוללת בנוסף חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 15 אינץ', מראות צד עם פנסי איתות, תאורה קדמית מסוג Bi-Xenon, ומפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח.
מיצובישי ספייס סטאר החדשה
מיצובישי ספייס סטאר תשווק עם שני מנועי בנזין בתצורת 3 צילינדרים כבעבר. הראשון בנפח 1.0 ליטר בהספק של 71 כ"ס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית. מנוע זה מציג צריכת דלק ממוצעת של 23.8 ק"מ לליטר. המנוע השני בנפח 1.2 ליטר מפיק 80 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. בגרסה זו עומדת צריכת דלק הממוצעת על 23.2 ק"מ לליטר.
במסגרת ההשקה בישראל יקבלו רוכשי הדגמים האוטומטיים מערכת מולטימדיה Connected Car במתנה. המערכת אשר פותחה בישראל מבוססת אנדרואיד וכוללת מסך מגע עם ממשק בשפות עברית, רוסית, ערבית ואנגלית. בנוסף כוללת המערכת נקודת Wi-Fi באמצעות כרטיס SIM סלולרי, אפליקציית ניווט Waze, מצלמת נסיעה לאחור, ואפליקציות סלופארק ופנגו לחניה.
גרסאות ומחירים:
מיצובישי ספייס סטאר 1.0 ליטר אינווייט ידנית - 59,900 ₪
מיצובישי ספייס סטאר 1.2 ליטר אינסטייל אוטומטית - 79,900 ₪
מיצובישי ספייס סטאר 1.2 ליטר פרימיום אוטומטית - 82,900 ₪

תפריט נגישות








59900?
בואו נהיה מציאותיים! ברור לנו שהדגם הבסיסי זול יחסית לרכב יפני קטן ויחד עם זאת נותן תמורה מאדדדד נמוכה למחיר. האם אתם מבינים שרכב 1 ליטר ישמש בעיקר לשימוש אורבני ומכאן שכבר ההילוכים הידניים יהוו סיוט לכל מי שגר בין חדרה לגדרה. ואם תרצו לשדרג לאוטומט זה יעלה לכם 20,000₪. אתם מבינים מה עשיתם. למה לא להביא 1 ליטר אוטומט? הרי אף אחד לא מחפש ביצועים ב 1 ליטר מנוע. בין אם זה הילוכים ובין אם זה אוטומט. שימו לב מדינת ישראל וגם מיצובישי ישראל! הרכב הקטן שלכם (ואני לא מדבר על הבדיחה עם המנוע ליטר ידני) עולה לנהג הישראלי מעל 82000₪. האם אי פעם תצליחו להקל על הצרכן הישראלי?