סיאט חושפת את האיביזה הטובה אי פעם, עם מידות נדיבות וטכנולוגיה מתקדמת
השנה תהיה גדושה בהשקות של מכוניות סופר מיני חדשות - סיטרואן C3, קיה ריו, ניסאן מיקרה, פורד פיאסטה, ופולקסווגן פולו. כולן יעשו חיים קשים לסיאט איביזה החדשה שנחשפה אמש בברצלונה. בשאיפה לצמרת הקטגוריה התחרותית, הצטיידה הסופר מיני הספרדית בפלטפורמה חדשה, במנועים מודרניים, וברשימת אבזור נוחות ובטיחות נדיבה. הדור החמישי של סיאט איביזה צפוי להגיע לישראל לקראת סוף השנה ועם תמחור נכון היא כנראה תמשיך להיות פופולרית כמו קודמתה ואף יותר.
סיאט איביזה 2017
סיאט איביזה 2017 החדשה הינה הסופר מיני הראשונה בקונצרן פולקסווגן המבוססת על פלטפורמת MQB A0 המודולרית. היצרנית מספרת כי הפלטפורמה החדשה הביאה לשיפור בכל התחומים: בטיחות, עיצוב, ביצועים ונוחות. סיאט איביזה החדשה אכן מציגה עיצוב שרירי ונאה מבעבר, ובמבט ראשון היא ניראת כמו אחותה הגדולה סיאט לאון שעברה מתיחת פנים לאחרונה. הקווים החדים, פנסי ה- LED החדשים והיציבה הרחבה, תורמים למראה ספורטיבי ומוצק.
סיאט איביזה 2017
אם קיוויתם למצוא כאן תמונות של גרסת 3 דלתות, צר לנו לאכזב. הדור החדש של סיאט איביזה מיוצר במרכב 5 דלתות בלבד וגם גרסת הקופרה הקרבית, כשתגיע, תהיה שימושית יותר מקודמתה. הפלטפורמה החדשה קשיחה ב- 30% מקודמתה, נתון המעיד על התנהגות דינמית טובה מבעבר ונוחות נסיעה עדיפה.
סיאט איביזה 2017
גם תא הנוסעים מציג עיצוב בהשראת סיאט לאון והתוצאה בוגרת יותר, אולי בוגרת מדי עבור מכונית הפונה לקהל צעיר. סיאט מציינת כי הושם דגש על שיפור איכות החומרים, הנדסת האנוש, הנוחות והמרווח לנוסעים. הדגם החדש רחב מקודמו ב- 87 מ"מ ובסיס הגלגלים צמח ב- 95 מ"מ משמעותיים. מספרים אלו מתורגמים למושבים רחבים ונוחים יותר וכן למרווח רגליים עדיף לנוסעים מאחור. גם תא המטען תפח ונפחו עומד 355 ליטרים, הכי גדול בסגמנט.
סיאט איביזה 2017
רמות האבזור הגבוהות כוללות בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', משטח טעינה אלחוטית עם מגבר GSM, מערכת Mirror Link, שבעה רמקולים מבית Beats audio, מגבר שמע בהספק 300W, כניסה והתנעה ללא מפתח, בולמים אדפטיביים עם ארבע מצבי נהיגה לבחירה, תאורת LED מלאה, וחישוקים קלים בקוטר של עד 18 אינץ'. אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה מלפנים ומאחור, ומצלמת רוורס.
סיאט איביזה החדשה תשווק עם מנוע טורבו בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספקים של 95 או 115 כ"ס, ומנוע טורבו בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר בהספק 150 כ"ס. גרסת ה- 95 כ"ס תוצע עם תיבת 5 הילוכים ידנית בלבד, ואילו שאר המנועים יגיעו עם תיבת 6 הילוכים ידנית או תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG. באירופה תשווק האיביזה עם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר בהספקים של 80 או 95 כ"ס. נתוני צריכת דלק וביצועים טרם פורסמו.
סרטון סיאט איביזה החדשה

תפריט נגישות








ממש דומה ללאון, ומרווחת כמוהה