יונדאי מציגה את גרסת הפסטבק של i30 המציעה עיצוב ואופי ספורטיבי יותר ביחס לגרסת ההאצ'בק
לאחר חשיפת יונדאי i30 בגרסת האצ'בק וטורר (סטיישן), מציגה יונדאי את גרסת הפסטבק של הדגם שתגיע לשווקים בתחילת 2018. יונדאי i30 פסטבק מכוונת לשוק האירופאי ומציגה את שפת העיצוב הנוכחית של יונדאי בתוספת טאץ' אלגנטי בדמות מרכב קופה 5 דלתות הנוצר באמצעות הארכת מכסה המנוע, הנמכת קו הגג ב- 25 מ"מ, הנמכת המרכב ב- 5 מ"מ נוספים, והתפחת קשתות הגלגלים ביחס לגרסת ההאצ'בק.
יונדאי i30 פסטבק
עיצוב החזית מאופיין בגריל נמוך ורחב יותר הנמתח עד לתחתית הפגוש במטרה להקנות חזית כריזמטית. לצידי הגריל גופי תאורה עם תאורת יום מסוג LED בעלי מסגרת כהה, בתחתית הפגוש ספויילר קדמי הנועד לתת טאץ' אגרסיבי, ומאחור משולב ספויילר נאה להדגשת צללית הקופה. יונדאי תציע מגוון צבעים למרכב, חלקם יחודיים לדגם.
יונדאי i30 פסטבק
יחידות ההנעה כוללות שני מנועי טורבו בנזין. האחד בנפח 1.0 ליטר בהספק 120 כ"ס משודך לתיבת הילוכים ידנית בת 6 הילוכים. המנוע השני בנפח 1.4 ליטרים בהספק 140 כ"ס משודך לתיבת הילוכים ידנית בת 6 הילוכים או רובוטית כפולת מצמדים בת 7 הילוכים. כל המנועים מגיעים כסטנדרט עם מערכת עצור וסע לדימום המנוע בעצירה. בעתיד יוצע מנוע טורבו דיזל בנפח 1.6 ליטרים בהספקים של 100 או 136 כ"ס וישודך לתיבת הילוכים ידנית בת 6 הילוכים או רובוטית כפולת מצמדים בת 7 הילוכים. יונדאי טוענת ליכולת דינמית גבוהה בזכות מתלים קשיחים ב- 15% יותר מהדגם הסטנדרטי, ותהליך פיתוח על ידי החטיבה האירופאית של החברה על מסלול הנורבורגרינג.
יונדאי i30 פסטבק
בתא הנוסעים ניתן למצוא מסך מגע בגודל 5 או 8 אינץ' עם תמיכה בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto, מערכת ניווט, מטען אלחוטי לסמארטפון, מגוון מערכות שמע לבחירה, וקישוריות בלוטות'. יונדאי ציידה את ה- i30 פסטבק בחבילת בטיחות מקיפה הכוללת בין היתר מערכת בלימה אוטונומית, מערכת התרעה על עייפות הנהג, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת התרעה מפני תנועה צולבת מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת זיהוי תמרורים, אור גבוה אוטומטי ומצלמת רוורס.

תפריט נגישות








תגובות
עדיין אין תגובות. השאירו את ההערה הראשונה.